ul.Paca 37, 

04 - 386 Warszawa

Mail: rektorat@viamoda.edu.pl

Tel.: +48 506 561 984

 

ul.Paca 37, 

04 - 386 Warszawa

Mail: rektorat@viamoda.edu.pl

Tel.: +48 506 561 984

 

  • DYREKTOR ARTYSTYCZNY, STYLISTA I SPECJALISTA VM (VISUAL MERCHANDISING) - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Dyrektor artystyczny, stylista i specjalista VM (visual merchandising) to jeden z najnowszych, innowacyjnych kierunków podyplomowych VIAMODA Szkoły Wyższej, który rozwija ofertę studiów dedykowanych sprofilowanemu kształceniu w dziedzinie mody, do tej pory niedostępnych w Polsce.

    Nasza oferta skierowana jest do absolwentów innych studiów i profesjonalistów, pragnących uzupełnić swoją edukację o specyfikę wiedzy z obszaru stylizacji, wizualnych technik sprzedaży produktów modowych oraz synergicznie scalajacej to wszystko dyrekcji artystycznej w obszarach mody.

    Absolwent tych studiów łączy w pracy zawodowej wizjonerstwo z pragmatyzmem, fantazję modową z wszechstronną wiedzą kulturową oraz umiejętności organizacyjne ze skuteczną realizacją pomysłów. Studia umożliwiają poszerzenie kompetencji zawodowych i zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku pracy.

    Poszerzają wiedzę, umiejetności i kompetencje oraz horyzonty dostrzegnia zjawisk zachodzących w profesjonalnym świecie mody i w otaczajacej nas kreatywnej rzeczywistości. Zajęcia prowadzi kadra profesjonalistów ze znaczacym branżowym doświadczeniem. Część programu realizowana jest w języku angielskim. Studia obejmują praktyczne wykonanie samodzielnych i grupowych stylizacji, projektów, sesji fotograficznych oraz filmowych na użytek budowania własnego, zawodowego portfolio.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

  • KONSTRUKCJA I MODELOWANIE FORM ODZIEŻY DAMSKIEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Studia podyplomowe "Konstrukcja i modelowanie form odzieży damskiej" to skondensowana forma kształcenia podyplomowego mająca na celu przekazanie fachowej, praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia form odzieżowych, niezbednej do procesu realizacji wyrobów.

    Kształcenie rozpoczyna się od podstawowych wiadomości z antropometrii odzieżowej dotyczących: podstaw budowy ciała, pomiarów antropometrycznych, zasad tworzenia rozmiarów, techniki wykonywania pomiarów krawieckich, podziału populacji na grupy wiekowe i typologiczne, typy figur; nauki czytania i korzystania z tabel wymiarów uśrednionych, symboliki pomiarów itp.

    Tok kształcenia koncentruje się głównie na: omówieniu podstawowych metod konstrukcji odzieży, zdefiniowaniu związanych z tym pojęć, ćwiczeniach wyobraźni przestrzennej i zdobyciu umiejęności samodzielnej konstrukcji form odzieży damskiej na dolną i górną część ciała; opanowaniu konstrukcji wybranych baz -  standardów odzieży damskiej oraz modelowania na podstawie siatki konstrukcyjnej i formy konstrukcyjnej oraz opanowaniu podstaw modelowania przestrzennego.

    Omówione zostają zagadnienia związane z pasowalnością odzieży - dodatki - tolerancje pasowań i ich rola w prawidłowym konstruowaniu i modelowaniu odzieży. Słuchacze poznają kierunki rozwojowe w konstrukcji odzieży z realnym wykorzystaniem wspomagania CAD oraz z uwzględnieniem skaningu sylwetek i konstrukcji w 3D. Słuchacze poznają pełny cykl wspomagania komputerowego (CAD - Computer Aided Design) z obszaru konstrukcji i modelowania oraz nabywają umiejętności samodzielnej pracy w programie.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

  • STRATEGIE KOMUNIKACJI I PROMOCJI - DYREKCJA ARTYSTYCZNA W BRANŻY MODY - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    STRATEGIE KOMUNIKACJI I PROMOCJI to jeden z najbardziej aktualnych kierunków rozwoju zawodowego w branży mody. Tworzenie spójnego komunikatu wokół marki jest jak umiejętne opowiadanie wciągającej, oryginalnej historii, niosącej niepowtarzalny przekaz emocjonalny i wizualny, spójny w warstwie werbalnej i obrazów, wykreowany przez autora na potrzeby skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów, rynku i mediów.

    Opowieść ta, łącząc odpowiednie środki przekazu oparte na słowie i obrazie, buduje w klientach pragnienie posiadania oraz chęć identyfikowania się z danym brandem lub konkretnymi produktami. Storytelling połączony z profesjonalnym doborem środków, timingiem przekazu oraz ze znajomością zachowań konsumenckich jest dziś jednym z najbardziej aktualnych tematów komunikacji modowej.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

Opinie (0)