• ZARZĄDZANIE

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne niestacjonarne
    typ studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Mobile&digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Mobile&digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Mobile&digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Mobile&digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Poznaniu

Opinie (0)


STACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia:


NIESTACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia: