• DIETETYKA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel studiów

    Przekazanie słuchaczom wiedzy z zakresu dietetyki i żywienia zbiorowego wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu poradnictwa żywieniowego dla osób w różnym wieku, stanie fizjologicznym i o zróżnicowanym poziomie aktywności fizycznej.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • EDUKACJA ZDROWOTNA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Celem studiów jest nabycie kompetencji w zakresie edukacji zdrowotnej oraz podniesienie jakości działań podejmowanych na rzecz zdrowia przede wszystkim uczniów i pracowników. Na zajęciach słuchacze uzyskują wiedzę i nabywają umiejętności sprzyjające kształtowaniu postaw indywidualnych i społecznych z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia (fizycznego, psychicznego i społecznego). Kształtują świadomość na temat zdrowego stylu życia ze szczególnym uwzględnieniem zdrowego odżywiania oraz dobrych relacji interpersonalnych.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • PSYCHOLOGIA PRZYWÓDZTWA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel studiów

     
    W dobie kryzysu przywództwa i deficytu autorytetów, w czasach ciągłych i szybkich zmian, brakuje w naszych firmach i organizacjach efektywnych liderów.

    Aby nadal się rozwijać i czynić świat bardziej szczęśliwym, potrzebujemy kształcić ekspertów, którzy będą powoływani do pełnienia roli lidera nie przez zarządy czy rady nadzorcze, lecz przez serca i umysły ludzi. Potrzebujemy liderów, którzy z łatwością będą zdobywać zaufanie, kierować i prowadzić do spełnienia.
    Dzięki tym studiom uczestnicy:

    • odnajdą lub określą swój własny styl przywództwa,
    • dowiedzą się jak rozwinąć swoje kluczowe kompetencje związane z umiejętnym dobieraniem ludzi do zespołów, przydzielaniem ról, oraz ich inspirowaniem,
    • podniosą efektywność myślenia strategicznego i zarządzania zmianami w dynamicznym środowisku biznesowym,
    • nauczą się jak zarządzać relacjami aby m.in. sprawnie budować swój osobisty autorytet oraz unikalny personal branding,
    • prowadzone przez nich zebrania staną się efektywne, a wystąpienia publiczne będą porywały słuchaczy.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY W SEKTORZE TURYSTYCZNYM - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel studiów

    Psychologia sprzedaży to przede wszystkim odpowiedź na pytanie: Dlaczego ludzie kupują?

    Aby być dobrym sprzedawcą w jakiejkolwiek branży konieczne jest nabycie podstawowej umiejętności dokładnego rozpoznawania potrzeb i pragnień klientów, wykształcenie odpowiedniej postawy i umiejętności efektywnego wyznaczania i realizacji celów. Najlepiej prosperującymi organizacjami na świecie są te, które potrafią najlepiej sprzedawać. Najlepsze firmy to te, które mają najlepszych handlowców. Najlepsi handlowcy to ci, którzy znają doskonale psychologię sprzedaży.

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • TRENER ZDROWEGO STYLU ŻYCIA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel studiów

    Przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy o zdrowym stylu życia, zapoznanie się z szeroko pojętą tematyką dietetyki, SPA&Wellness, umiejętność skutecznego zarządzanie czasem.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI - CREATING INNOVATION, INNOVATION MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel studiów

    • przekazanie uczestnikom wiedzy, jak kreować rozwój przedsiębiorstwa przez wprowadzenie zmian, usprawnień, udoskonaleń i innowacji przede wszystkim w przełomowych obszarach działalności firm,
    • uzyskanie odpowiedzi na pytanie, jak sprawić, aby Twoja firma odniosła sukces kreując rozwój poprzez wdrażanie innowacji,
    • rozszyfrowanie, jak strategicznie wyprzedzać konkurencję, czyli jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja straciła znaczenie.

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • ZARZĄDZANIE W HOTELARSTWIE I GASTRONOMII - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel studiów

    • zapoznanie słuchaczy z nowymi trendami w dziedzinie organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwach turystycznych i hotelowych, funkcjonujących w warunkach silnej konkurencji na rynkach światowych
    • nauka praktyczna umiejętności w zakresie m.in. opracowania biznes planu, projektów kampanii reklamowych, badań marketingowych, public relations
    • prowadzenia skutecznych negocjacji
    • zarządzanie strategiczne, w sferze finansów oraz jakością usług

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • ZARZĄDZANIE Z BUSINESS ENGLISH - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Celem studiów jest nabycie kompetencji w zakresie technik marketingowo-zarządczych w pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z biznesem, z wykorzystaniem języka angielskiego.

    Międzynarodowy rynek pracy potrzebuje specjalistów posiadających kompetencje branżowe, wielokulturowe i językowe. Przedmioty specjalistyczne zawarte w planie studiów związane z biznesem pozwalają na uzyskanie wiedzy umożliwiającej podjęcie pracy we współczesnych korporacjach, planowaniu własnego biznesu, marketingu i zarządzaniu zespołem. Przedmioty związane z nauką języka angielskiego, umożliwiają poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie sprawnej komunikacji w różnych sytuacjach zawodowych, a także trenują posługiwanie się międzynarodowym dyskursem biznesowym.

    Podczas zajęć duży nacisk kładzie się na tzw. umiejętności miękkie, które są cenione na współczesnym rynku pracy (np. komunikacja interpersonalna, wystąpienia publiczne, wywieranie wpływu społecznego i radzenie sobie ze stresem lub w trudnej sytuacji).

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)