Marketing - przedmioty maturalne

Marketing - przedmioty maturalne

Marketing - jakie przedmioty zdawać na maturze

Podczas rekrutacji na kierunek marketing na większości uczelni publicznych najczęściej punktowane są następujące przedmioty maturalne: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, język obcy nowożytny, matematyka, wiedza o społeczeństwie.
Z kolei uczelnie niepubliczne przyjmują kandydatów zazwyczaj na podstawie kolejności zgłoszeń i złożenia wymaganych dokumentów w terminie, aż do wyczerpania limitu miejsc.

Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie rekrutacji na kierunek marketing na poszczególnych uczelniach

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
Więcej filtrów
Forma studiów
Uczelnia Przedmioty wymagane Przedmioty dodatkowe Kryteria dodatkowe
Uniwersytet Łódzki Uniwersytet Łódzki Przedmioty maturalne:

Wymagane przedmioty:
język obcy nowożytny oraz 1 przedmiot do wyboru z: geografia, historia, informatyka, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

Przedmioty dodatkowe:
2 przedmioty do wyboru z: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

język obcy nowożytny oraz 1 przedmiot do wyboru z: geografia, historia, informatyka, matematyka, wiedza o społeczeństwie
2 przedmioty do wyboru z: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, wiedza o społeczeństwie Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Komentarze (0)