Praca 2nd Line Support Engineer Bielsko-Biała, śląskie; Kraków, małopolskie

Praca 2nd Line Support Engineer Bielsko-Biała, śląskie; Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | 2nd Line Support Engineer

Miejsce: Bielsko-Biała, śląskie; Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskahc produkcyjnych (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • Udział w pracach zespołu DevOps

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość:
  1. środowiska Linux (komendy, administracja)
  2. SQL oraz Oracle Database i/lub języka PL/SQL
  3. zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
  1. wiedza z dziedziny telekomunikacji
  2. umiejętność pisania skryptów np. BASH
  3. podstawy programowania obiektowego
  4. wiedza z obszaru BigData (Cloudera, Hadoop itp.)
  5. znajomość najlepszych praktyk ITIL
  6. znajomość drugiego języka obcego
  7. dyspozycyjność

Oferujemy

  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej (Vodafone, Telefónica, Orange, Mobile, LGU, MTS, KDDI i wiele innych)
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform klasy OSS (Operations Support Systems)
  • Operowanie na realnych systemach produkcyjnych działających w klastrach zapewniających ciągłość biznesu (Business Continuity, Disaster Recovery)
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Praca w Comarch to ponadto:
  1. Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  2. Atrakcyjne ścieżki kariery
  3. Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  4. Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  5. Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
  6. Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach

Komentarze (0)