DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE - progi punktowe

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE - progi punktowe

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE - progi punktowe

Progi punktowe na studia to forma rankingu kandydatów ubiegających się o przyjęcie na daną uczelnię wyższą. Liczba punktów uzyskanych przez kandydata zależy od różnych czynników np. wyników z egzaminu maturalnego, dodatkowego egzaminu wstępnego, rozmowy kwalifikacyjnej, czy w przypadku studiów II stopnia ocen na dyplomie ze studiów I stopnia. Każda uczelnia posiada własny przelicznik punktów, jak również zestaw przedmiotów maturalnych, które bierze pod uwagę w procesie kwalifikacyjnym na poszczególne kierunki studiów. Oznacza to, że należy zapoznać się z zasadami punktacji na konkretnej uczelni – tej, w której chcemy studiować. Należy pamiętać, że progi puntowe są zmienne, ponieważ ustalane są dla rekrutacji w danym roku.

Progi punktowe na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na poszczególnych uczelniach

Wybierz rok

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie
stacjonarne I stopnia:
zapytaj uczelnię
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestacjonarne I stopnia:
zapytaj uczelnię
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Komentarze (2)

Hubert odpowiedz pokaż odpowiedzi (1)

nie polecam

Agata W odpowiedzi do: Hubert odpowiedz

czemu?