DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE studia – kierunek studiów

 

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie rozpocznie się 31 maja 2024 r. i potrwa do 29 lipca 2024 r. | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie - uczelnie >

Opis kierunku

Osoby, które aplikują na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych. W czasie studiów nauczą się kreatywnego wykorzystywania mediów cyfrowych i nowych technologii. Co więcej rozwiną wiedzę na temat zarządzania, marketingu i ekonomii.

 

Specjalności

Współczesne studia digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.

Popularne specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie: analityka sieci – big data, seo, performance marketing, digital biznes – tworzenie, ekonomia i zarządzanie, kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design.

 

Praca po studiach

Absolwenci powyższego kierunku znajdą zatrudnienie w branży medialnej, agencjach kreatywnych i reklamowych, digital biznesie czy w firmach eventowych.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Przed przystąpieniem do rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie należy zapoznać się ze wszystkimi wymogami rekrutacyjnymi, aby odpowiednio wcześniej rozpocząć wszystkie niezbędne przygotowania.

Kandydaci muszą także dostarczyć dokumenty, których listę można znaleźć na stronie internetowej wybranej uczelni wyższej.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

  • Ceny

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Obecnie, w dobie informatyzacji, znajomość nowoczesnych technologii komputerowych jest wysoko cenioną umiejętnościom, zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku pracy. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, który kształci specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:

1. Poziom:

2. Forma:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Studenci kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie mają szansę zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Ponadto, wykształcą zdolności z obszaru ekonomii, przedsiębiorczości oraz zarządzania, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Oprócz wiedzy teoretycznej, studenci zdobędą także szereg cennych umiejętności praktycznych. Podczas licznych warsztatów nauczą się wykorzystywania wybranych form komunikacji. Ponadto poznają zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie kompetencji związanych z analizą sieci z wykorzystaniem narzędzi big data, SEO, SMM.

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie będą trwały 3 lata (studia I stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Po ukończeniu studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, absolwenci bez problemu znajdą zatrudnienie w wielu ciekawych branżach. Przede wszystkim, idealnie odnajdą się jako pracownicy mediów cyfrowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z agencjami reklamowymi i marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem może być objęcie stanowisk kierowniczych i menedżerskich, na których studenci wykorzystają swoją wiedzę z obszaru zarządzania i marketingu.

 

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:

  • agencje reklamowe
  • firmy eventowe
  • firmy marketingowe
  • agencje kreatywne
  • studia i laboratoria kreatywności wirtualnej

Absolwenci mogą także założyć własną działalność gospodarczą o profilu związanym z mediami cyfrowymi i z informatyką.

Poziom i forma studiów

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia I stopnia

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

Filtrowanie
Województwo
Miasto
Poziom studiów
Forma studiów

Zobacz inne kierunki informatyczne

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Zobacz inne kierunki informatyczne - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Miasta, które oferują studia na kierunku DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Teraz najważniejsze

matura 2024

zmiany na maturze 2024

arkusze maturalne

wyniki matur 2023

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (2)

Hubert odpowiedz pokaż odpowiedzi (1)

nie polecam

Agata W odpowiedzi do: Hubert odpowiedz

czemu?