DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Dodaj do ulubionych

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE studia – kierunek studiów

 

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Rok akademicki 2022/2023
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie rozpocznie się 1 czerwca 2022 r. i potrwa do 19 września 2022 r. | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Studia na kierunku lub specjalności digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możesz podjąć na w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie - uczelnie >

Opis kierunku

Osoby, które aplikują na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych. W czasie studiów nauczą się kreatywnego wykorzystywania mediów cyfrowych i nowych technologii. Co więcej rozwiną wiedzę na temat zarządzania, marketingu i ekonomii.

 

Specjalności

Współczesne studia digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.

Popularne specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie: analityka sieci – big data, seo, performance marketing, digital biznes – tworzenie, ekonomia i zarządzanie, kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design.

 

Praca po studiach

Absolwenci powyższego kierunku znajdą zatrudnienie w branży medialnej, agencjach kreatywnych i reklamowych, digital biznesie czy w firmach eventowych.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Przed przystąpieniem do rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie należy zapoznać się ze wszystkimi wymogami rekrutacyjnymi, aby odpowiednio wcześniej rozpocząć wszystkie niezbędne przygotowania.

Kandydaci muszą także dostarczyć dokumenty, których listę można znaleźć na stronie internetowej wybranej uczelni wyższej.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Poziom i forma studiów

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia I stopnia

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

Forma studiów
Poziom studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Obecnie, w dobie informatyzacji, znajomość nowoczesnych technologii komputerowych jest wysoko cenioną umiejętnościom, zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku pracy. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, który kształci specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:

1. Poziom:

2. Forma:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Studenci kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie mają szansę zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Ponadto, wykształcą zdolności z obszaru ekonomii, przedsiębiorczości oraz zarządzania, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Oprócz wiedzy teoretycznej, studenci zdobędą także szereg cennych umiejętności praktycznych. Podczas licznych warsztatów nauczą się wykorzystywania wybranych form komunikacji. Ponadto poznają zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie kompetencji związanych z analizą sieci z wykorzystaniem narzędzi big data, SEO, SMM.

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie będą trwały 3 lata (studia I stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?

Po ukończeniu studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, absolwenci bez problemu znajdą zatrudnienie w wielu ciekawych branżach. Przede wszystkim, idealnie odnajdą się jako pracownicy mediów cyfrowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z agencjami reklamowymi i marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem może być objęcie stanowisk kierowniczych i menedżerskich, na których studenci wykorzystają swoją wiedzę z obszaru zarządzania i marketingu.

 

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:

  • firmy marketingowe
  • agencje reklamowe
  • firmy eventowe
  • studia i laboratoria kreatywności wirtualnej
  • agencje kreatywne

Absolwenci mogą także założyć własną działalność gospodarczą o profilu związanym z mediami cyfrowymi i z informatyką.

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Zobacz inne kierunki Informatyczne - podyplomowe

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

Komentarze (0)