Obecnie, w dobie informatyzacji, znajomość nowoczesnych technologii komputerowych jest wysoko cenioną umiejętnościom, zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku pracy. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, który kształci specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Studenci kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie mają szansę zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Ponadto, wykształcą zdolności z obszaru ekonomii, przedsiębiorczości oraz zarządzania, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.
Oprócz wiedzy teoretycznej, studenci zdobędą także szereg cennych umiejętności praktycznych. Podczas licznych warsztatów nauczą się wykorzystywania wybranych form komunikacji. Ponadto poznają zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie kompetencji związanych z analizą sieci z wykorzystaniem narzędzi big data, SEO, SMM.
3. Gdzie studiować digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie: