Digital media
Kraków
POKAŻ
Specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie | |
---|---|
Rok akademicki | 2023/2024 |
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia) |
Uczelnie
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie - uczelnie >
Osoby, które aplikują na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych. W czasie studiów nauczą się kreatywnego wykorzystywania mediów cyfrowych i nowych technologii. Co więcej rozwiną wiedzę na temat zarządzania, marketingu i ekonomii.
Współczesne studia digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.
Popularne specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie: analityka sieci – big data, seo, performance marketing, digital biznes – tworzenie, ekonomia i zarządzanie, kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design.
Praca po studiach
Absolwenci powyższego kierunku znajdą zatrudnienie w branży medialnej, agencjach kreatywnych i reklamowych, digital biznesie czy w firmach eventowych.
Przed przystąpieniem do rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie należy zapoznać się ze wszystkimi wymogami rekrutacyjnymi, aby odpowiednio wcześniej rozpocząć wszystkie niezbędne przygotowania.
Kandydaci muszą także dostarczyć dokumenty, których listę można znaleźć na stronie internetowej wybranej uczelni wyższej.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Obecnie, w dobie informatyzacji, znajomość nowoczesnych technologii komputerowych jest wysoko cenioną umiejętnościom, zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku pracy. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, który kształci specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych.
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studenci kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie mają szansę zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Ponadto, wykształcą zdolności z obszaru ekonomii, przedsiębiorczości oraz zarządzania, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.
Oprócz wiedzy teoretycznej, studenci zdobędą także szereg cennych umiejętności praktycznych. Podczas licznych warsztatów nauczą się wykorzystywania wybranych form komunikacji. Ponadto poznają zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie kompetencji związanych z analizą sieci z wykorzystaniem narzędzi big data, SEO, SMM.
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie będą trwały 3 lata (studia I stopnia).
Po ukończeniu studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, absolwenci bez problemu znajdą zatrudnienie w wielu ciekawych branżach. Przede wszystkim, idealnie odnajdą się jako pracownicy mediów cyfrowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z agencjami reklamowymi i marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem może być objęcie stanowisk kierowniczych i menedżerskich, na których studenci wykorzystają swoją wiedzę z obszaru zarządzania i marketingu.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:
Absolwenci mogą także założyć własną działalność gospodarczą o profilu związanym z mediami cyfrowymi i z informatyką.
Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia niestacjonarne
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia stacjonarne
Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia I stopnia
Miasta, które oferują studia na kierunku DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia
nie polecam
czemu?