Praca Service Level Manager (IT /Telekomunikacja / IoT) Wrocław, dolnośląskie

Praca Service Level Manager (IT /Telekomunikacja / IoT) Wrocław, dolnośląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Service Level Manager (IT /Telekomunikacja / IoT)

Miejsce: Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska

Obecnie dla dobrze zorganizowanych osób gotowych do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwartych na wyzwania związane z kontaktem z zagranicznymi klientami i rozbudowanymi systemami informatycznymi oferujemy pracę na stanowisku Service Level Manager'a. 
Pracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych świata, głównie z Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej. Z tego stanowiska możliwa jest także ewolucja w kierunku Kierownika Projektu.

TWOJE ZADANIA

  • Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
  • Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
  • Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
  • Dbanie o odpowiednią priorytetyzację zadań w zespołach i dotrzymywanie zobowiązań
  • Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
  • Zapewnienie wywiązywania się firmy z realizacji umów zawartych z klientami

Wymagania

  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Język angielski biegły w mowie i w piśmie
  • Umiejętność zbudowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych z klientem
  • Kompetencje międzykulturowe - zrozumienie i umiejętność pracy z innymi kulturami
  • Wysoka samodyscyplina w zarządzaniu własnym czasem i wywiązywanie się z ustalonych terminów
  • Umiejętność sprawnego priorytetyzowania zadań
  • Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu zadaniami oraz umiejętność pracy w zespole
  • Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów i nastawienie na rezultaty
  • Pozytywne nastawienie, motywowanie innych
  • Duch ciągłego usprawniania - rozwijanie nowych sposobów na usprawnianie procesów i pracy organizacji, wykorzystywanie okazji
  • Umiejętność czytelnego raportowania (w tym kreowania adekwatnych metryk i ich interpretacji)
  • Wykształcenie wyższe w obszarze IT, Telekomunikacji, Zarządzania lub podobnych
  • Co najmniej rok doświadczenia w pracy w podobnej branży (IT/Telekomunikacja)
  • Dodatkowym atutem będzie:
  1. Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów IT
  2. Wiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacji
  3. Doświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientem

Oferujemy

  • Doskonała atmosfera pracy oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy
  • Bardzo duże możliwości rozwoju – zarówno kompetencji technicznych jak i dziedzinowych
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego - możliwość zmiany roli/stanowiska i odkrycia nowych pasji i potencjału
  • Ciekawe zadania i wiele wyzwań w innowacyjnym obszarze IoT
  • Udział w dużych, międzynarodowych projektach rozpoznawalnych na rynku
  • Realny wpływ na prowadzone projekty i wytwarzane produkty, coraz mocniej kształtujące otaczającą nas rzeczywistość
  • Stabilna praca w odnoszącej światowe sukcesy polskiej firmie
  • Elastyczny czas pracy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności

Komentarze (0)