ARCHIKULTURA - EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY - STUDIA PODYPLOMOWE - terminy rekrutacji

ARCHIKULTURA - EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY - STUDIA PODYPLOMOWE - terminy rekrutacji

ARCHIKULTURA - EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY - STUDIA PODYPLOMOWE - terminy rekrutacji

Terminy rekrutacji na uczelniach 2025/2026

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
    Więcej filtrów
    Forma studiów
      I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
      Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie stacjonarneStudia stacjonarne Termin rekrutacji I stopnia:od 01.06.2025 Termin rekrutacji II stopnia:od 01.06.2025 Termin dodatkowej rekrutacji: Dowiedz się więcej
      niestacjonarneStudia niestacjonarne Termin rekrutacji I stopnia:od 01.06.2025 Termin rekrutacji II stopnia:od 01.06.2025 Termin dodatkowej rekrutacji: Dowiedz się więcej

      Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".
      Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

      Komentarze (3)

      Architektka odpowiedz

      Wystawiam ocenę tym "quazi studiom" - niedostateczną. Bez prawa do poprawki.

      rozczarowyany uczestnik odpowiedz

      Te studia to kpina. Kpina organizatorów i prowadzących ze studentów. Poziom arogancji wielokrotnie większy niż merytoryki - tak mniej więcej o 95% większy. Organizacyjny chaos. Informacje podawane last minut często.Traktowanie studentów jak w XIXwiecznej szkole. Uczestnicy po wielokroć sensowniejsi niż prowadzący. I poważniej podchodzący do tych studiów. Kadra w ogromnej większości nie przekazywała żadnych komentarzy do prac zaliczeniowych oddawanych online (których było bardzo dużo i wiele nie wnosiło za dużo nowego w wiedze i kompetencje uczestników). Zaliczenia nie były wpisywane na czas, a odpowiedzialność za ten stan rzeczy przerzucano na studiujących... - "upominajcie się sami indywidualnie, jak nie będziecie się upominali możecie nie dostać dyplomu jeśli nie będą wpisane na czas...". Kontakt z wieloma prowadzącymi był niemożliwy - nie odpowiadali na wiadomości na mailach i Teamsach. Niektórzy NIGDY nie odezwali się. Techniczne problemy z systemem online (logowanie na zajęcia) zdewastował zajęcia od października niemal do stycznia... Niektórzy z prowadzących nie radzili sobie z technologią komunikacyjną zupełnie i nie czuli potrzeby podciągnięcia swoich kompetencji w tym zakresie z uwagi na wymogi prowadzenia zajęć - wcale. Materiały obiecane do przesłania po zajęciach - niejednokrotnie nie zostały przesłane, albo z takim opóźnieniem, że trudno już było zapamiętać do czego miały służyć... Połapanie się w posegregowaniu danych na Teamsach wymagało wiele samozaparcie, podobnie jak połapanie się w liście zaliczeń... A kadra zupełnie w tym nie pomagała wypełnić luk w pamięci, odnajdowania danych w folderach i zespołach. Większość sama nie mogła nic tam odnaleźć... . Samozadowolenie Koordynatorki, pomimo systematycznie zgłaszanych przez studentów uwag i problemów... - rozbrajające. Ankiety ewaluacyjne po I semestrze dostaliśmy chyba tylko dlatego, ze sami ich zażądaliśmy. Były przekazane tak późno, że trudno było cokolwiek pamiętać, zeby sensownie wypełnić po II semestrze nie inaczej... A szkoda bo tematyka studiów bardzo ważna społecznie. Ale sposób w jaki to zostało zrealizowane nawet "nie stał obok" nowoczesnej i partnerskiej edukacji.

      Była studentka odpowiedz

      Nie polecam