Digital communication and social media for management - czas trwania studiów

Digital communication and social media for management - czas trwania studiów

Digital communication and social media for management - czas trwania studiów

Studia I stopnia i jednolite magisterskie przeznaczone są dla osób posiadających świadectwo dojrzałości. Studia I stopnia trwają zazwyczaj od 3 do 4 lat (6-8 semestrów) i kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera. Z kolei studia jednolite magisterskie trwają zazwyczaj od 4,5 roku do 6 lat (9-12 semestrów), a ich absolwenci otrzymują tytuł magistra lub równorzędny np. lekarz. Studia II stopnia skierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe minimum licencjackie lub inżynierskie. Program kształcenia trwa od 1,5 roku do 2 lat (3-4 semestry) i kończy się uzyskaniem tytułu magistra lub magistra inżyniera. Absolwenci studiów drugiego stopnia oraz jednolitych magisterskich mogą ubiegać się o przyjęcie do szkoły doktorskiej.

Czas trwania studiów na kierunku digital communication and social media for management na poszczególnych uczelniach

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
Więcej filtrów
Forma studiów
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Łódzki Uniwersytet Łódzki stacjonarne I stopnia:
3 lata
(licencjat)
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Komentarze (0)