Praca Specjalista ds. obsługi pacjenta Kraków, małopolskie; Lublin, lubelskie; Tarnów, małopolskie; Wrocław, dolnośląskie

Praca Specjalista ds. obsługi pacjenta Kraków, małopolskie; Lublin, lubelskie; Tarnów, małopolskie; Wrocław, dolnośląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. obsługi pacjenta

Miejsce: Kraków, małopolskie; Lublin, lubelskie; Tarnów, małopolskie; Wrocław, dolnośląskie

Nr ref. SOP/iMed24

Opis stanowiska

  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta w zakresie systemów ERP (również w języku niemieckim i z rynku niemieckiego)
  • Testowanie oraz udział w powstawaniu nowych wersji oprogramowania
  • Prowadzenie szkoleń, prezentacji
  • Tworzenie materiałów edukacyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziani również studenci
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Dostępność do pracy na pełen etat
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz w razie potrzeby w weekend
  • Minimum dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność, odporność na stres
  • Mile widziana znajomość branży medycznej 
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie
  • Współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Prywatna opieka medyczna (również dla członków rodziny)
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Okres wdrożeniowy dostosowany do potrzeb
  • Różnorodne, ambitne zadania oraz ścieżki rozwoju

Komentarze (0)