l. gen. Tadeusza Kutrzeby 10

61-719 Poznań

tel. 61 27 11 000

fax: 61 27 11 199

info@cdv.pl

l. gen. Tadeusza Kutrzeby 10

61-719 Poznań

tel. 61 27 11 000

fax: 61 27 11 199

info@cdv.pl

  • MEDIAWORKING

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne niestacjonarne online
    typ studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister licencjat

    Kierunek Mediaworking w Collegium Da Vinci w Poznaniu łączy w sobie wiele elementów. Są nimi: marketing online, nowe media, technologie, media relations, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafika. Skierowany jest on przede wszystkim do osób zainteresowanych nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideo- marketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.

    Kierunek Mediaworking w Collegium Da Vinci został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym. Ponadto, studiując kierunek studenci otrzymują możliwość skorzystania z certyfikowanych szkoleń. Dla najlepszych są one bezpłatne w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału Collegium Da Vinci poprzez podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój.

    A jakie przedmioty składają się na program nauczania? Na przykład: socjologia, komunikacja społeczna, psychologia społeczna, media społecznościowe, zarządzanie społecznością i społeczny kapitał sieci, buzz marketing w Internecie, warsztat event marketing, prawo mediów, prawo reklamy, fotoedycja i obróbka zdjęć, zarys podstaw technicznych fotografii oraz wideo, reklamy tekstowe, marketing efektywnościowy, trening kreatywności i stymulacja twórczego myślenia, podstawy badań marketingowych, analiza działań konkurencji.

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Social media manager
    • Zarządzanie w e-sporcie

    Studia II stopnia stacjonarne

    • E-commerce manager
    • Dziennikarstwo internetowe

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Social media manager
    • Zarządzanie w e-sporcie

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • E-commerce manager
    • Dziennikarstwo internetowe

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Da Vinci

Opinie (2)

karol wojtyla Ocena

wow, niesamowite, szkola nauczyla mnie obslugi maila, instagrama i przegladarki internetowej, to wszystko dzieki mediaworkingowi!

natalia Ocena

Marketing internetowy, social media to dzisiaj obowiązkowe elementy biznesu i jego promocji. Studiuję kierunek Mediaworking w Collegium Da Vinci bo dzięki niemu zdobędę wiedzę i umiejętności, które będę mogła szeroko wykorzystać.


STACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia:


NIESTACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia:


ONLINE


Studia I stopnia: