Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
MEDIAWORKING⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
Pokaż więcej
Mediaworking to innowacyjny kierunek, który integruje różne dziedziny, takie jak marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo i grafika. Poprzez połączenie tych różnorodnych kompetencji, program naucza, jak efektywnie operować w świecie, w którym stale pojawiają się nowe aplikacje i kanały komunikacji.
Kierunek dostarcza wiedzy na temat obecnych trendów w marketingu, budowania relacji z mediami i influencerami, prezentując jednocześnie udane projekty, które skutecznie sprostały wyzwaniom rynkowym. Uczy również umiejętności dostosowywania odpowiednich narzędzi komunikacji do konkretnych grup odbiorców oraz elastycznego wykorzystywania ich. Skoncentrowany na perspektywie odbiorcy treści, program ukazuje, jak analizować, planować i wdrożyć działania, aby skutecznie osiągnąć zamierzone cele.
Zwiń
Studia I stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
Studia I stopnia online
Studia II stopnia stacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
O przyjęciu na studia decyduje kolejność składania dokumentów. Przedmioty zdawane na maturze oraz wyniki maturalne nie są decydujące.Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
STUDIA II STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
MEDIAWORKING - STUDIA ONLINE⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: online
Pokaż więcej
Zwiń
Studia I stopnia online
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.