• ZARZĄDZANIE

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne niestacjonarne
    typ studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    Kierunek Zarządzanie w Collegium Humanum w Warszawie zakłada pozyskanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z obszaru nauk o zarządzaniu i nauk pokrewnych, dotyczącej istoty, prawidłowości oraz problemów funkcjonowania organizacji, czyli przedsiębiorstw, instytucji publicznych i struktur bezpieczeństwa państwa. Studenci rozwijają umiejętności rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów gospodarowania zasobami ludzkimi, rzeczowymi, finansowymi i informacjami. Zostają przygotowani do realizacji funkcji zarządzania procesami w organizacjach różnego typu. Zarządzanie w Collegium Humanum w Warszawie to kierunek realizowany zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym.

    Jakie przedmioty widnieją w programie nauczania? Na przykład: negocjacje i mediacje w psychologii organizacji, organizacja pracy i procesów personalnych, prawo pracy, systemy motywowania, wynagrodzeń i oceny pracowniczej, kierowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi, planowanie zatrudnienia, rekrutacja i dobór pracowników, psychologia zachowań konsumentów, SEO i SEM, prawo w e- biznesie

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • biznes i marketing międzynarodowy
    • doradztwo zawodowe i coaching
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Mobile & digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia II stopnia stacjonarne

    • biznes i marketing międzynarodowy
    • doradztwo zawodowe i coaching
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Mobile & digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • biznes i marketing międzynarodowy
    • doradztwo zawodowe i coaching
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Mobile & digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • biznes i marketing międzynarodowy
    • doradztwo zawodowe i coaching
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Mobile & digital marketing
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Opinie (0)


STACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia:


NIESTACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia: