• ZARZĄDZANIE Stopień: I II REKRUTACJA

    Kierunek Zarządzanie w Collegium Humanum w Warszawie zakłada pozyskanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z obszaru nauk o zarządzaniu i nauk pokrewnych, dotyczącej istoty, prawidłowości oraz problemów funkcjonowania organizacji, czyli przedsiębiorstw, instytucji publicznych i struktur bezpieczeństwa państwa. Studenci rozwijają umiejętności rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów gospodarowania zasobami ludzkimi, rzeczowymi, finansowymi i informacjami. Zostają przygotowani do realizacji funkcji zarządzania procesami w organizacjach różnego typu. Zarządzanie w Collegium Humanum w Warszawie to kierunek realizowany zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym.

    Jakie przedmioty widnieją w programie nauczania? Na przykład: negocjacje i mediacje w psychologii organizacji, organizacja pracy i procesów personalnych, prawo pracy, systemy motywowania, wynagrodzeń i oceny pracowniczej, kierowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi, planowanie zatrudnienia, rekrutacja i dobór pracowników, psychologia zachowań konsumentów, SEO i SEM, prawo w e- biznesie

    Czytaj dalejZwiń

    wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Biznes i marketing międzynarodowy
    • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
    • Hr i talent management (zarządzanie zasobami ludzkimi)
    • Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media)
    • Marketing
    • Marketing i zarządzanie sprzedażą
    • Marketing internetowy (e-marketing i e-commerce)
    • Przywództwo w biznesie
    • Psychologia biznesu i coaching
    • Transport, logistyka i spedycja
    • Zarządzanie danymi i analityka big data
    • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
    • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp)

     

    Dokładne informacje na temat rekrutacji znajdziesz tutaj

Opinie (0)


STACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia:


NIESTACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia: