MARKETING INTERNETOWY⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (II) czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Marketing internetowy w Collegium Da Vinci to szansa na pozyskanie wiedzy i umiejętności, dzięki którym można pracować w popularnych zawodach przyszłości związanych z Internetem, takich jak: e- commerce manager, specjalista do spraw marketingu, specjalista do spraw sprzedaży internetowej, czy administrator serwisów sprzedażowych.
Marketing internetowy to kierunek realizowany na studiach magisterskich, dzięki któremu można pozyskać kompetencje z zakresu: komunikacji masowej i spersonalizowanej w projektowaniu systemów internetowych, komunikatów internetowych w technologii XHTML, CSS, Java Script i PHP, budowania przestrzeni internetowej w warstwie technologicznej oraz w zakresie treści dostosowanych do docelowego odbiorcy.
Zwiń
Wymagania rekrutacyjneŚcieżki kształcenia
Studia II stopnia stacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
STUDIA II STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.