Dodaj do ulubionych

MARKETING INTERNETOWY studia – kierunek studiów

Studia na kierunku marketing internetowy to studia  magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra.

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym  lub niestacjonarnym

Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności / ścieżki kształcenia

 

Program nauczania na kierunku marketing internetowy będzie oscylował wokół nauk informatycznych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem i marketingiem. Ponadto studenci zdobędą wszechstronną wiedzę na temat e-marketingu i sprzedaży internetowej. Co więcej nauczą się projektowania systemów internetowych oraz podejmowania działań reklamowych i marketingowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Absolwenci znajdą zatrudnienie w agencjach reklamowych i marketingowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość ze sklepami internetowymi, działami PR oraz stanowiskiem administratora sklepu internetowego i serwisów sprzedażowych. Dobrym rozwiązaniem będzie także założenie własnej działalności gospodarczej.

WYMAGANIA REKRUTACYJNE

Studia na kierunku marketing internetowy można realizować tylko na drugim stopniu kształcenia. Kandydaci na studia magisterskie powinni odpowiednio wcześniej zapoznać się z wymaganiami rekrutacyjnymi obowiązującymi na danej uczelni wyższej i tym samym zwiększyć swoje szanse na pozytywne rozpatrzenie aplikacji. W przypadku wyższych szkół niepublicznych konieczne będzie przedstawienie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz wniesienia odpowiedniej opłaty za każdy semestr nauki.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MARKETING INTERNETOWY

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Jednostka prowadząca

Marketing internetowy stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku marketing internetowy

Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie

Jednostka prowadząca

Marketing internetowy stopień: (I)
tryb: stacjonarne

UCZELNIE, GDZIE MARKETING INTERNETOWY JAKO SPECJALNOŚĆ / ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Poznaniu

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Poznaniu

Jednostka prowadząca

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne
Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Jednostka prowadząca

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Dolnośląska Szkoła Wyższa

Dolnośląska Szkoła Wyższa

Jednostka prowadząca

Media design i marketing wizerunkowy stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku media design i marketing wizerunkowy

Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy

Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy

Jednostka prowadząca

Ekonomia stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku ekonomia

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Jednostka prowadząca

Menedżersko - prawny stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku menedżersko - prawny

Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim

Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim

Jednostka prowadząca

Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Jednostka prowadząca

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Jednostka prowadząca

E-biznes stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku e-biznes

MARKETING INTERNETOWY - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Poziom i tryb studiów

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

MARKETING INTERNETOWY STUDIA NIESTACJONARNE

MARKETING INTERNETOWY STUDIA STACJONARNE

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

MARKETING INTERNETOWY STUDIA II STOPNIA

MARKETING INTERNETOWY STUDIA I STOPNIA

CZĘSTO WYBIERANE

Miasto
SORTOWANIE:

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku marketing internetowy

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Studia II stopnia

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Marketing internetowy to przyszłościowa forma marketingu. Reklamy zamieszczone na serwisach społecznościowych i stronach internetowych docierają do dużej ilości osób i tym samym odnoszą zamierzony efekt. W związku z postępującym procesem informatyzacji rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z tego obszaru. Ich kształceniem zajmuje się kierunek marketing internetowy.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku marketing internetowy możemy podzielić na:

1. Typ

• Studia II stopnia (magisterskie)

2. Tryb:

• studia stacjonarne

• studia niestacjonarne

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

W planie zajęć na kierunek marketing internetowy będą przeważać przedmioty o tematyce związanej z zarządzaniem i marketingiem oraz e-marketingiem. Studenci będą mieli okazję zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu medioznawstwa, psychologii mediów oraz mediów cyfrowych. W czasie kształcenia rozwiną także zdolności z obszaru projektowania systemów informatycznych i komunikacji masowej.

Co więcej, dowiedzą się w jaki sposób tworzyć strategie reklamowe oraz budować przestrzeń internetową w warstwie technologicznej. Osoby, które aplikują na powyższe studia nauczą się również tworzyć oprawę graficzną. Program kształcenia zakłada także realizacje warsztatów, dzięki którym studenci nauczą się zarządzania firmą internetową. Integralną część studiów będą stanowić praktyki zawodowe, które zostaną zrealizowane w wyznaczonym do tego miejscu.

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Studia na kierunku marketing internetowy trwają 2 lata (studia II stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Absolwenci kierunku marketing internetowy nie powinni mieć problemów ze znalezieniem zatrudnienia zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku pracy. Przede wszystkim idealnie odnajdą się na stanowiskach kierowniczych i menedżerskich. Co więcej znajdą zatrudnienie w agencjach marketingowych, reklamowych oraz w firmach informatycznych. Po ukończeniu studiów można także wykonywać zawód menedżera e-commerce, konsultanta do spraw sprzedaży internetowej, administratora serwisów sprzedażowych, twórcy sklepu internetowego oraz specjalisty do spraw oferty sprzedaży internetowej. Dobrym rozwiązaniem będzie także założenie własnej działalności gospodarczej.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing internetowy:

  • firmy informatyczne

  • agencje marketingowe

  • agencje reklamowe

  • menedżer do spraw e-commerce

  • konsultant do spraw sprzedaży internetowej

  • administrator serwisów sprzedażowych

  • twórca sklepów internetowych

  • własna działalność gospodarcza.

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY

Komentarze (0)

POPULARNE

studia

matura 2021

 

 

CIEKAWE

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia