MARKETING INTERNETOWY

MARKETING INTERNETOWY

Studia na kierunku marketing internetowy możesz podjąć na 1 uczelni publicznej oraz 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Collegium Da Vinci w Poznaniu

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Marketing internetowy stopień: (II), czas trwania: 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Ścieżki kształcenia na kierunku marketing internetowy

Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie

Marketing internetowy stopień: (I)
forma: stacjonarne

Uczelnie, gdzie marketing internetowy jako specjalność / ścieżka kształcenia

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne
Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne
Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim

Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim

Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
forma: niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Akademia Kujawsko-Pomorska

Akademia Kujawsko-Pomorska

Ekonomia stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku ekonomia

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne
Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne
Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

E-biznes stopień: (II), czas trwania: 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku e-biznes

MARKETING INTERNETOWY studia – kierunek studiów

Studia na kierunku marketing internetowy to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia na kierunku marketing internetowy
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I i II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku marketing internetowy rozpocznie się 16 stycznia 2024 r. i potrwa do 30 września 2024 r. | marketing internetowy - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Studia na kierunku marketing internetowy możesz podjąć na 1 uczelni publicznej oraz 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | marketing internetowy - uczelnie >

Opis kierunku

Program nauczania na kierunku marketing internetowy będzie oscylował wokół nauk informatycznych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem i marketingiem. Ponadto studenci zdobędą wszechstronną wiedzę na temat e-marketingu i sprzedaży internetowej. Co więcej nauczą się projektowania systemów internetowych oraz podejmowania działań reklamowych i marketingowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

 

Praca po studiach

Absolwenci znajdą zatrudnienie w agencjach reklamowych i marketingowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość ze sklepami internetowymi, działami PR oraz stanowiskiem administratora sklepu internetowego i serwisów sprzedażowych. Dobrym rozwiązaniem będzie także założenie własnej działalności gospodarczej.

WYMAGANIA REKRUTACYJNE

Studia na kierunku marketing internetowy można realizować tylko na drugim stopniu kształcenia. Kandydaci na studia magisterskie powinni odpowiednio wcześniej zapoznać się z wymaganiami rekrutacyjnymi obowiązującymi na danej uczelni wyższej i tym samym zwiększyć swoje szanse na pozytywne rozpatrzenie aplikacji. W przypadku wyższych szkół niepublicznych konieczne będzie przedstawienie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz wniesienia odpowiedniej opłaty za każdy semestr nauki.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

MARKETING INTERNETOWY - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Marketing internetowy to przyszłościowa forma marketingu. Reklamy zamieszczone na serwisach społecznościowych i stronach internetowych docierają do dużej ilości osób i tym samym odnoszą zamierzony efekt. W związku z postępującym procesem informatyzacji rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z tego obszaru. Ich kształceniem zajmuje się kierunek marketing internetowy.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku marketing internetowy możemy podzielić na:

1. Poziom:

2. Forma:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

W planie zajęć na kierunek marketing internetowy będą przeważać przedmioty o tematyce związanej z zarządzaniem i marketingiem oraz e-marketingiem. Studenci będą mieli okazję zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu medioznawstwa, psychologii mediów oraz mediów cyfrowych. W czasie kształcenia rozwiną także zdolności z obszaru projektowania systemów informatycznych i komunikacji masowej.

Co więcej, dowiedzą się w jaki sposób tworzyć strategie reklamowe oraz budować przestrzeń internetową w warstwie technologicznej. Osoby, które aplikują na powyższe studia nauczą się również tworzyć oprawę graficzną. Program kształcenia zakłada także realizacje warsztatów, dzięki którym studenci nauczą się zarządzania firmą internetową. Integralną część studiów będą stanowić praktyki zawodowe, które zostaną zrealizowane w wyznaczonym do tego miejscu.

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Studia na kierunku marketing internetowy trwają 2 lata (studia II stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Absolwenci kierunku marketing internetowy nie powinni mieć problemów ze znalezieniem zatrudnienia zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku pracy. Przede wszystkim idealnie odnajdą się na stanowiskach kierowniczych i menedżerskich. Co więcej znajdą zatrudnienie w agencjach marketingowych, reklamowych oraz w firmach informatycznych. Po ukończeniu studiów można także wykonywać zawód menedżera e-commerce, konsultanta do spraw sprzedaży internetowej, administratora serwisów sprzedażowych, twórcy sklepu internetowego oraz specjalisty do spraw oferty sprzedaży internetowej. Dobrym rozwiązaniem będzie także założenie własnej działalności gospodarczej.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing internetowy:

  • firmy informatyczne
  • agencje marketingowe
  • agencje reklamowe
  • administrator serwisów sprzedażowych
  • twórca sklepów internetowych
  • menedżer do spraw e-commerce
  • konsultant do spraw sprzedaży internetowej
  • własna działalność gospodarcza.

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Marketing internetowy studia niestacjonarne

Marketing internetowy studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Marketing internetowy studia II stopnia

Marketing internetowy studia I stopnia

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku marketing internetowy

Filtrowanie
Województwo
Miasto
Poziom studiów
Forma studiów

Studia II stopnia

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Miasta, które oferują studia na kierunku MARKETING INTERNETOWY

Teraz najważniejsze

matura 2024

zmiany na maturze 2024

arkusze maturalne

wyniki matur 2023

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

  • ul. Kopernika 26, Kraków https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=akademia%20ignatianum https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/0b0ba-akademia-ignatianum.jpg Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
  • ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJoTuW7B5bFkcRCmmIk7KFjxI https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/6ee41-ue-krakow-studia.jpg Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Łódź https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/c8c81-akademia-sztuk-pieknych-w-L.jpg Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
  • ul. Pigonia 1, Rzeszów https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJM5haPPj6PEcRAXpvuNl9L0M https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/d0984-uniwersytet-rzeszowski.jpg Uniwersytet Rzeszowski
  • Budynek Główny AWF w Krakowie Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
  • Ogólnopolski Dzień Otwarty https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/9b9a6-politechnika-gdanska.jpg Politechnika Gdańska

Komentarze (0)