Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
MARKETING CYFROWY⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Kształcenie na kierunku Marketing cyfrowy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie umożliwia pozyskanie wiedzy praktycznej z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak również skutecznego projektowania decyzji zakupowych.
Studenci zaznajamiają się między innymi z: kulturowymi kontekstami mediów społecznościowych, narzędziami kształtowania marki w świecie cyfrowym, projektowaniem graficznym, technologiami informatycznymi wykorzystywanymi w zarządzaniu projektami marketingowymi, narzędziami marketingu mobilnego oraz zasadami opracowywania strategii marketingowych.
Zwiń
Studia I stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Wybierz rok
Ładuję dane
Studia stacjonarne:
7200 zł
Studia niestacjonarne:
7200 zł
Źródło: Strony internetowe uczelni (04.07.2025)
Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
odpowiedz
Właśnie ukończyłam pierwszy rok studiów na tym kierunku. Przez ten czas wiele się nauczyłam z dziedziny marketingu oraz mediów. Oprócz zajęć marketingowych były prowadzone zajęcia z innych dziedzin tj. matematyka, prawo, zarządzanie, informatyka, rachunkowość, które pomogły nam szerzej zrozumieć dane zjawiska. Jeśli chodzi o samą uczelnię, to jest to cudowne miejsce. Panuje bardzo miła atmosfera, wykładowcy są zawsze pomocni oraz Panie z dziekanatu niezwykle miłe. Mogę śmiało powiedzieć, że polecam tę uczelnię, a szczególnie kierunek: Marketing Cyfrowy:)