MARKETING CYFROWY studia - kierunek studiów

W dzisiejszym nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się świecie nowoczesne technologie zdominowały rynek. Z roku na rok, coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje nowe media w celu zwiększenia efektywności i skuteczności swoich działań. W biznesie niezwykle ważne, czy wręcz konieczne stało się sprawne poruszanie w obszarze technologi cyfrowych. Firmy starają się w ten sposób docierać do swoich potencjalnych klientów, którzy coraz częściej pozyskują interesujące ich informacje z internetu.
Sprawnie działające konta na mediach społecznościowych, czy rzetelna strona internetowa to wizytówka przedsiębiorstwa i najlepsza forma reklamy. Jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy i wykształcenia specjalistów od nowych mediów, powstał kierunek marketing cyfrowy. Jeżeli jesteś osobą kreatywną, a dodatkowo umiejętnie korzystasz z nowych technologi to te studia są właśnie dla Ciebie?
 
Czego nauczysz się na kierunku marketing cyfrowy?
Studia ze względu na swój interdyscyplinarny charakter umożliwią Ci zdobycie wiedzy z różnorodnych dziedzin. Jako student tego nowoczesnego kierunku zapoznasz się z zagadnieniami z obszaru marketingu, biznesu, informatyki, a nawet psychologii. Na pierwszym roku dowiesz się więcej o niezwykle złożonej dyscyplinie, jaką jest marketing.
Co więcej, zdobędziesz umiejętności na polu zarządzania strategicznego i przeprowadzania badań marketingowych, które to kompetencje będziesz mógł z powodzeniem wykorzystywać w swoim przyszłym zawodowym życiu. Kadra akademicka przekaże Ci także informacje o e-businessie i aplikacjach internetowych, które pozwolą Ci zrozumieć zasady działania marketingu cyfrowego i będą odpowiednią podstawą do rozwijania swojej wiedzy w tym temacie. W toku studiów będziesz miał możliwość gruntownego zapoznania się z różnorodnymi mediami społecznościowymi, takimi jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ i Instagram i ich rolą w biznesie. Dodatkowo nauczysz się projektować strony internetowe w taki sposób, aby były atrakcyjne dla klientów.
Na ostatnim, trzecim roku studiów skupisz się na reklamie i poznasz tajniki wykorzystywania jej w marketingu internetowym. Ponadto rozwiniesz swoje kompetencje komunikacyjne, które są niezbędne do efektywnego budowania długotrwałych relacji z klientami. Niekwestionowaną zaletą tych studiów jest dostęp do specjalistycznego języka angielskiego, z którego zajęcia odbywają się aż przez pięć semestrów.
 
Jaka praca po tym kierunku?
Jako absolwent tego kierunku będziesz miał dużą wiedzę z zakresu różnych dziedzin. Zdobędziesz kompetencje specjalistyczne związane bezpośrednio z marketingiem internetowym i reklamą, a także dodatkowe umiejętności oscylujące wokół psychologii i komunikacji z klientem. To wielopłaszczyznowe wykształcenie pozwoli Ci na znalezienie zatrudnienia w wielu miejscach. Przede wszystkim, będziesz mógł pracować we wszystkich firmach zajmujących się problematyką marketingu cyfrowego. Doskonale sprawdzisz się także jako pracownik działu marketingowego. Jako absolwent tego przyszłościowego kierunku będziesz posiadał kompetencje, które umożliwią Ci znalezienie pracy w agencjach reklamowych.
Coraz więcej firm inwestuje w reklamę internetową i co z tego wynika, poszukuje ludzi wykształconych w kierunku marketingu cyfrowego. Dlatego też z powodzeniem znajdziesz pracę jako specjalista do spraw mediów społecznościowych i public relations, czy menadżer projektów internetowych. Dodatkowo znajomość profesjonalnego języka angielskiego na poziomie zaawansowanym otworzy Ci drzwi do kariery międzynarodowej.
 

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

W toku rekrutacji na tego typu kierunku najczęściej brane są pod uwagę wyniki uzyskane z matury z: języka obcego, informatyki, matematyki, historii lub WOS-u. Jednak konkretne wymagania rekrutacyjne nie zostały jeszcze podane. Kierunek jest dostępny także na prywatnych uczelniach. W takim przypadku trzeba opłacić czesne, którego wysokość zależy od szkoły.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MARKETING CYFROWY

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, KTÓRĄ ZDOBĘDZIESZ, STUDIUJĄC MARKETING CYFROWY:

  • umiejętności z zakresu marketingu i marketingu internetowego
  • zdolności komunikacyjne
  • projektowanie stron internetowych
  • mechanizm działania mediów społecznościowych
  • podstawy reklamy i PR
  • zawodowy język angielski

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO KIERUNKU MARKETING CYFROWY:

  • Specjalista do spraw mediów społecznościowych
  • projektant stron internetowych
  • pracownik działu marketingu
  • menadżer projektów internetowych
  • własna działalność gospodarcza

W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU MARKETING CYFROWY

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING CYFROWY

Komentarze (0)