1. Typ i tryb studiów
	Kierunek marketing cyfrowy można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. W przypadku studiów stacjonarnych zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.
	Program nauczania na powyższych studiach będzie oscylował wokół nauk informatycznych oraz nauk o zarządzaniu.
	 
	Studia na kierunku markting cyfrowy możemy podzielić na:
	1. Poziom:
	 
	2. Forma:
	 
	Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.
	Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.
	Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.
	 
	2. Program studiów i przedmioty
	Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku marketing cyfrowy: ekonomia, strategie marketingowe, reklama i sponsoring, analiza rynku oraz analiza i optymalizacja skuteczności reklamy.
	Osoby, które aplikują na kierunek marketing cyfrowy zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania, public relations, reklamy czy nowych mediów. W planie zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów, powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:
	- 
		sprzedaż wielokanałowa
- 
		kanały mediów cyfrowych
- 
		optymalizacja wyszukiwarek (SEO)
- 
		wprowadzenie do marketingu cyfrowego
	 
	3. Nabywane umiejętności
	Studia na powyższym kierunku będą miały w dużej mierze charakter praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz wiele cennych umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim poznasz nowoczesne techniki zarządzania, marketingu oraz reklamy. 
	Ponadto nauczysz się korzystać z mediów społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, LinkedIn czy Instagram. Studenci poznają także podstawy SEO oraz dowiedzą się, w jaki sposób projektować różnego rodzaju witryny internetowe. 
	W ramach studiów przewidziano realizacje lektoratu z języka angielskiego, dzięki któremu zwiększą się twoje szanse na karierę w środowisku międzynarodowym.
	 
	4. Dla kogo ten kierunek
	W dzisiejszym nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się świecie nowoczesne technologie zdominowały rynek. Z roku na rok, coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje nowe media w celu zwiększenia efektywności i skuteczności swoich działań. 
	W biznesie niezwykle ważne, czy wręcz konieczne stało się sprawne poruszanie w obszarze technologi cyfrowych. Firmy starają się w ten sposób docierać do swoich potencjalnych klientów, którzy coraz częściej pozyskują interesujące ich informacje z internetu.
	Sprawnie działające konta na mediach społecznościowych, czy rzetelna strona internetowa to wizytówka przedsiębiorstwa i najlepsza forma reklamy. Jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy i wykształcenia specjalistów od nowych mediów, powstał kierunek marketing cyfrowy. 
	Jeżeli jesteś osobą kreatywną, a dodatkowo umiejętnie korzystasz z nowych technologi to te studia są właśnie dla Ciebie?
	 
	5. Gdzie studiować marketing cyfrowy
	Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek marketing cyfrowy: