Uniwersytet WSB Merito Łódź

Marketing i sprzedaż

ul. Brzozowa 5/7

93-101 Łódź

Tel.: +48 538 637 079

E-mail: rekrutacja@wsb.lodz.pl

Marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Łódź

ul. Brzozowa 5/7

93-101 Łódź

Tel.: +48 538 637 079

E-mail: rekrutacja@wsb.lodz.pl

  • MARKETING I SPRZEDAŻ

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat licencjat

    Kształcenie na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi umożliwia pozyskanie wiedzy i umiejętności, które razem tworzą podstawę do pracy na stanowiskach związanych z marketingiem, komunikacją rynkową i sprzedażą. W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami projektowania badań marketingowych, narzędziami komunikacji wspierającymi efektywność współpracy z klientami, zasadami analizowania danych i opracowywania strategii marketingowych, zasadami budowania relacji z klientami i partnerami rynkowymi, metodami prowadzenia negocjacji biznesowych, jak również metodami zarządzania dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz optymalizacji stron internetowych.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • E-marketing
    • Innowacje w procesach sprzedaży

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • E-marketing
    • Innowacje w procesach sprzedaży

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet WSB Merito Łódź.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)