Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Komunikacja wizerunkowa to kierunek, który łączy teorię i praktykę zarządzania wizerunkiem, komunikacją korporacyjną i PR-em, przygotowując nowoczesnych specjalistów gotowych tworzyć strategie komunikacyjne oraz budować relacje w mediach i przestrzeni cyfrowej.
Studenci poznają narzędzia kreowania marki (brand identity), storytelling, media relations, social media management, content marketing, a także kryzysowe zarządzanie komunikacją, employer branding i sponsoring. W programie znajdują się warsztaty z pisania tekstów, produkcji materiałów wizualnych oraz analizy efektywności kampanii przy pomocy narzędzi analitycznych (Google Analytics, social listening), a także zajęcia praktyczne w laboratoriach: telewizyjnym, radiowym, fotograficznym i studiu dźwiękowym.
Praca nad realnymi projektami (kampanie, eventy, materiały multimedialne) oraz współpraca z firmami i agencjami wspiera rozwój portfela i umiejętności współpracy. Absolwenci mogą pracować jako specjaliści ds. PR i komunikacji, content managerowie, social media managerowie, konsultanci ds. employer brandingu, event managerowie czy rzecznicy prasowi – w agencjach, korporacjach, mediach i instytucjach publicznych, a także prowadzić własną działalność.
Zwiń
Studia I stopnia stacjonarne
Studia II stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
STUDIA II STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Wybierz rok
Ładuję dane
Studia stacjonarne:
-
Studia niestacjonarne:
-
Źródło: Strony internetowe uczelni (23.06.2025)
Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.