Dla kogo ten kierunek
Studia na kierunku Komunikacja wizerunkowa to możliwość rozwoju w takich dziedzinach jak: reklama, branding czy public relations. Studia te są świetną ofertą dla osób kreatywnych i otwartych na nowe pomysły i działania. Marketing to bowiem branża nieznosząca nudy i potrzebująca osób potrafiących dotrzymać tempa tak szybko rozwijającemu się przemysłowi. Jeżeli zatem wpisujesz się w powyższą charakterystyką to Komunikacja wizerunkowa to może być kierunek dla Ciebie!
Program studiów i przedmioty
Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku Komunikacja wizerunkowa? Studia przekażą Ci wiedzę o funkcjonowaniu mediów masowych w skali ogólnoświatowej porównywania, klasyfikowania różnych systemów medialnych oraz o analizie rynku medialnego pod kątem prawnym, politologicznym czy ekonomicznym. Co więcej, oprócz wiedzy teoretycznej poprawisz swoje umiejętności miękkie tak, by sprawnie kształtować pozytywne relację reprezentowanej organizacji. Kolejną zaletą kierunku jest elastyczny program, co umożliwia Ci wybranie przedmiotów, które Cię interesują i mogą przydać Ci się w przyszłej karierze zawodowej.
Praca po studiach
Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent kierunku Komunikacja wizerunkowa? Dzięki ciągłemu rozwojowi różnych gałęzi marketingu kierunek stwarza duże możliwości zawodowe. Będziesz mógł między innymi pracować w agencjach brandingowych, agencjach public relations w studiach projektowych, w studiach graficznych lub w agencjach reklamowych. Co więcej, możesz pracować w w szeroko pojętym przemyśle rozrywkowym i kreatywnym - departamentach i działach public relations, marketingu, reklamy, brand management firm, organizacji, czy instytucji publicznych agencjach badań rynku i konsumentów lub jako rzecznik prasowy. Jeżeli zatem chciałbyś podjąć pracę w jednej z powyższych profesji to Komunikacja wizerunkowa jest kierunkiem dla Ciebie!
Żeby dostać się na komunikację wizerunkową, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: język polski, język obcy, matematyka, historia, historia sztuki, geografia, wiedza o społeczeństwie, matematyka, biologia, chemia, fizyka i astronomia.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Jednostka prowadząca
Specjalności na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Jednostka prowadząca
Specjalności na kierunku zarządzanie
Jednostka prowadząca
Specjalności na kierunku zarządzanie
Jednostka prowadząca
Specjalności na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Jednostka prowadząca
Specjalności na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna
I stopnia i jednolite | II stopnia | Dodatkowa rekrutacja | |||
---|---|---|---|---|---|
Uniwersytet Wrocławski | stac.STUDIA STACJONARNE |
Termin rekrutacji I stopnia: od 15.05.2020 do 13.08.2020 |
Termin rekrutacji II stopnia: od 15.05.2020 do 13.08.2020 |
Termin dodatkowej rekrutacji: |
Dowiedz się więcej |
niestac.STUDIA NIESTACJONARNE |
Termin rekrutacji I stopnia: od 15.05.2020 do 27.10.2020 |
Termin rekrutacji II stopnia: od 15.05.2020 do 27.10.2020 |
Termin dodatkowej rekrutacji: |
Dowiedz się więcej |
Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".
Kierunek komunikacja wizerunkowa można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym. W przypadku pierwszej opcji zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.
Osoby, które aplikują na powyższe studia zdobędą wszechstronne wykształcenie humanistyczne i społeczne.
Jako student kierunku komunikacja wizerunkowa będziesz miał okazję zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania, reklamy czy public relations. W planie zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:
Program nauczania zakłada także realizacje bloków specjalizacyjnych, których aktualną ofertę znajdziesz na oficjalnych stronach internetowych wybranych uczelni wyższych.
W czasie studiów na powyższym kierunku zdobędziesz szereg cennych umiejętności praktycznych, które z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej. Przede wszystkim nauczysz się zarządzać komunikacją oraz wizerunkiem firmy. Ponadto poznasz nowoczesne techniki marketingowe i reklamowe. Studenci rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, negocjacji czy pracy zespołowej.
Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:
Studia pierwszego stopnia na kierunku komunikacja wizerunkowa będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. Jeżeli zdecydujesz się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcisz dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej zdobędziesz tytuł magistra.
Czas trwania studiów na kierunku komunikacja wizerunkowa na poszczególnych uczelniach
I stopnia | II stopnia | jednolite | |||
---|---|---|---|---|---|
Uniwersytet Wrocławski | stac. |
I stopnia: 3 lata (licencjat) |
II stopnia: 2 lata (magister) |
jednolite: - |
Dowiedz się więcej |
niestac. |
I stopnia: 3 lata (licencjat) |
II stopnia: 2 lata (magister) |
jednolite: - |
Dowiedz się więcej |
Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"
Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:
Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie rekrutacji na kierunek komunikacja wizerunkowa na poszczególnych uczelniach
Uniwersytet Wrocławski |
Przedmioty: biologia, chemia, filozofia, fizyka, fizyka i astronomia, geografia, historia, historia sztuki, język obcy, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie |
Dowiedz się więcej |
Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"
Orientacyjne limity miejsc na kierunku komunikacja wizerunkowa na poszczególnych uczelniach
I stopnia | II stopnia | jednolite | |||
---|---|---|---|---|---|
Uniwersytet Wrocławski | stac. |
I stopnia: 80 |
II stopnia: 90 |
jednolite: - |
Dowiedz się więcej |
niestac. |
I stopnia: 200 |
II stopnia: 150 |
jednolite: - |
Dowiedz się więcej |
Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"
Progi punktowe na kierunek komunikacja wizerunkowa na poszczególnych uczelniach
I stopnia | II stopnia | jednolite | |||
---|---|---|---|---|---|
Uniwersytet Wrocławski | stac. |
I stopnia: zapytaj uczelnię |
II stopnia: zapytaj uczelnię |
jednolite: - |
Dowiedz się więcej |
niestac. |
I stopnia: zapytaj uczelnię |
II stopnia: zapytaj uczelnię |
jednolite: - |
Dowiedz się więcej |
Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"
MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA