• DATA SCIENCE W PRAKTYCE - STUDIA PODYPLOMOWE REKRUTACJA

    Studia nadające kwalifikacje podyplomowe (zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji) dla absolwentów wszystkich kierunków studiów co najmniej pierwszego stopnia. Absolwent potrafi łączyć różne elementy z zakresu statystki i informatyki: programowania, zastosowania zaawansowanych narzędzi analitycznych, przetwarzania danych. Umie operować językiem programowania wykorzystywanym w analizie danych (Python lub R), ma wiedzę na temat przechowywania danych (w bazach SQL i no-SQL), i ich wizualizacji, umie stosować algorytmy uczenia maszynowego do rozwiązywania praktycznych problemów, zna w podstawowym zakresie narzędzia wykorzystywane w Big Data.

    Dowiedz się więcej

     

  • ZAAWANSOWANE METODY ANALIZY DANYCH I DATA MINING W BIZNESIE - STUDIA PODYPLOMOWE REKRUTACJA

    Studia nadające kwalifikacje podyplomowe (zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji) dla absolwentów wszystkich kierunków studiów co najmniej pierwszego stopnia. Studia realizowane są pod patronatem SAS Institute Polska - absolwent uzyskuje certyfikat Analityk Statystyczny SAS. Słuchacze nabywają zaawansowanej wiedzy z zakresu analizy danych, wykonywania badań statystycznych oraz Data Mining. Przygotowują do pracy w: bankach, instytucjach ubezpieczeniowych, przedsiębiorstwach handlowych, produkcyjnych, ośrodkach przetwarzania informacji oraz ośrodkach badania opinii społecznej, w firmach prowadzących badania kliniczne, a także w instytucjach administracji państwowej i samorządowej.

    Dowiedz się więcej

  • ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE - STUDIA PODYPLOMOWE REKRUTACJA

    Studia podyplomowe doskonalące dla absolwentów wszystkich kierunków studiów co najmniej pierwszego stopnia. Studia pogłębiają wiedzę słuchaczy z zakresu systemów operacyjnych; uczą: programowania (również CGI), zarządzania, wykorzystywania i tworzenia sieci komputerowych (głównie internet), stosowania baz danych. 

    Dowiedz się więcej

     

Opinie (5)

Iza Ocena

Jest to wydział wymagający i dający solidne wykształcenie. Nie mogłam podjąć lepszej decyzji związanej z moją wyższą edukacją.

Kamil Ocena

Grzegorz to chyba gdzieś indziej studiowałeś, bo faktycznie przedmioty na matmie nie należą do najłatwiejszych ale do prowadenia zajęć z równań różniczkowych to bym się nie czepiał bo były naprawdę spoko prowadzone. Wzory były wyprowadzane. Jak ja kończyłem pierwszy stopień na Matematyce to część osób na magisterkę wybrała inne uczelnie i z tego co wiem to nie mają żadnych problemów z nauką więc chyba nie jest aż tak źle jak mówisz.

Grzegorz Ocena

Matematyka to kierunek prowadzony praktycznie przez jedną Katedrę. 1.5 roku analiza matematyczna a potem równania róniczkowe. Do tego analiza jest prowadzona fatalnie i zniechęca do studiowania. Niewiele jest na tym kierunku tego, co obiecano zachęcając studentow do przyjścia. Dużo nauki pamięciowej zwłaszcza na analizie, brak dowodów, wymogi dostosowane do najlepszego studenta i ciągłe opinie skoro on może to inni też. Przez cały czas liczy się jakieś zaawansowane działania, ale nie wiadomo dlaczego. Na pytanie skąd to się wzięło prowadzący odpowiada, że to jedna z technik. Do kolokwium zestaw wzorów i regułek na pamięć. Jak trzeba policzyć prostszą np. całkę to nie wiadomo jak, bo prowadzący podał wzór i nie wytłumaczył. Owszem jest w podręczniku, ale od czego jest prowadzący. Kolokwia źle rozplanowane, np. przez 2.5 mięsiąca żadnego kolokwium ,a potem 3 w ciągu jednego miesiąca. Kolokwia prowadzone poza godzinami zajęć, bo szkoda czasu. Nawet na pierwszy termin trzeba przychodzić w dodatkowych terminach. W ciągu 1.5 godziny 8 zadań z podpunktami. Możliwe do rozwiązania tylko, gdy na pamięć zna się wzory. Jeżeli chcesz wyprowadzić to nie zdążysz. Prowadzący analizę ciągle powtarza, że za mało czasu aby przerobić cały materiał w trakcie ćwiczeń i wykładów i wielu rzeczy nie tłumaczy jedynie stwierdza, ze to powinniście umieć. Wykład nie różni się od ćwiczeń, też zero wyprowadzeń. W trakcie kolokwium komentuje nasze rozwiązania mówiąc, że zda co najwyżej kilka osób. To po co w ogóle pisać. Moim zdaniem szkoda czasu na ten kierunek na UWM. I tak nie nauczy matematyki a jedynie zniechęci!

absolwent Ocena

Najlepsi ludzie. Królewski wydział ;)

Student Ocena

Dobry wydział i godne polecenia kierunki do studiowania.