Lingwistyka praktyczna i copywriting - przedmioty maturalne

Lingwistyka praktyczna i copywriting - przedmioty maturalne

Lingwistyka praktyczna i copywriting - przedmioty maturalne

Rekrutacja na bezpłatne studia I stopnia oraz jednolite magisterskie na uczelniach publicznych w Polsce odbywa się na podstawie konkursu świadectw. Oznacza to, że kandydaci powinni wykazać się wysokimi wynikami z przedmiotów maturalnych, które wymagane są w procesie rekrutacji. Na niektóre kierunki (np. architekturę) przeprowadzany jest dodatkowy egzamin wstępny czy rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku aplikowania na płatne studia zarówno na uczelniach publicznych i niepublicznych (prywatnych) należy spełnić wszystkie wymogi wynikające z zasad rekrutacji (najczęściej zdana matura) oraz złożyć komplet dokumentów w terminie, a o przyjęciu zazwyczaj decyduje kolejność zgłoszeń.

Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie rekrutacji na kierunek lingwistyka praktyczna i copywriting na poszczególnych uczelniach

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
Więcej filtrów
Forma studiów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Przedmioty:

Wymagane przedmioty:
język obcy nowożytny lub język polski.

Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Lingwistyka praktyczna i copywriting - jakie przedmioty zdawać na maturze?

Podczas rekrutacji na kierunek lingwistyka praktyczna i copywriting na większości uczelni publicznych najczęściej punktowane są następujące przedmioty maturalne: język obcy nowożytny, język polski.
Z kolei uczelnie niepubliczne przyjmują kandydatów zazwyczaj na podstawie kolejności zgłoszeń i złożenia wymaganych dokumentów w terminie, aż do wyczerpania limitu miejsc.

Komentarze (1)

Iwona odpowiedz

W marketingu pracuje już przeszło 5 lat i pracę uwielbiam, ale nowej wiedzy nigdy za dużo ;) Koleżanka namówiła mnie na zrobienie podyplomowki z copywritingu i stwierdziłam, że czemu nie, wprowadzi to powiew świeżości do moich projektów :) Kierunek zrobiłyśmy na WSKZ-cie, studia były online więc kiedy chciałam mogłam się uczyć. W ciepłe wieczory brałam laptopa na balkon i oglądałam wykłady :)