Business and digital analytics - progi punktowe

Business and digital analytics - progi punktowe

Business and digital analytics - progi punktowe

Progi punktowe na studia to forma rankingu kandydatów ubiegających się o przyjęcie na daną uczelnię wyższą. Liczba punktów uzyskanych przez kandydata zależy od różnych czynników np. wyników z egzaminu maturalnego, dodatkowego egzaminu wstępnego, rozmowy kwalifikacyjnej, czy w przypadku studiów II stopnia ocen na dyplomie ze studiów I stopnia. Każda uczelnia posiada własny przelicznik punktów, jak również zestaw przedmiotów maturalnych, które bierze pod uwagę w procesie kwalifikacyjnym na poszczególne kierunki studiów. Oznacza to, że należy zapoznać się z zasadami punktacji na konkretnej uczelni – tej, w której chcemy studiować. Należy pamiętać, że progi puntowe są zmienne, ponieważ ustalane są dla rekrutacji w danym roku.

Progi punktowe na kierunek business and digital analytics na poszczególnych uczelniach

Wybierz rok

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Łódzki
Wydział Zarządzania UŁ
Uniwersytet Łódzki
Wydział Zarządzania UŁ
stacjonarne I stopnia:
-
II stopnia:
zapytaj uczelnię
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestacjonarne I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Komentarze (0)