Technikum nr 7 w ZSE-M w Nowym Sączu

Technikum nr 7 w ZSE-M w Nowym Sączu

Wyniki matur

Do matury w Technikum nr 7 w ZSE-M w Nowym Sączu w 2022 roku przystąpiło 242 uczniów. Świadectwo dojrzałości otrzymali wszyscy maturzyści podchodzący do egzaminu. Zdawalność całego egzaminu maturalnego wyniosła 100%.

Wyniki poszczególnych egzaminów przedstawia poniższa tabela.

Wyniki matury 2022 (część pisemna) - Technikum nr 7 w ZSE-M w Nowym Sączu

przedmiot poziom zdawalność średni wynik śr. wynik liczba zdających l. zdających
język polski poziom podstawowy podstawowy 100,0% 59,8% 242
język angielski poziom podstawowy podstawowy 100,0% 89,5% 241
język niemiecki poziom podstawowy podstawowy 100,0% - 1
matematyka poziom podstawowy podstawowy 100,0% 86,3% 242
chemia poziom rozszerzony rozszerzony - - 1
fizyka poziom rozszerzony rozszerzony - 31,4% 27
geografia poziom rozszerzony rozszerzony - - 4
informatyka poziom rozszerzony rozszerzony - 48,6% 29
język angielski poziom rozszerzony rozszerzony - 75,7% 167
język angielski poziom dwujęzyczny dwujęzyczny - - 1
język niemiecki poziom rozszerzony rozszerzony - - 2
język polski poziom rozszerzony rozszerzony - 66,2% 5
język rosyjski poziom rozszerzony rozszerzony - - 1
matematyka poziom rozszerzony rozszerzony - 45,1% 203

Informacje na temat wyników egzaminów pochodzą ze strony internetowej właściwej dla szkoły Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.
Pliki źródłowe do pobrania:

ul. Bolesława Limanowskiego 4
33-300 Nowy Sącz
Osiedle Przydworcowe
18 443-71-15

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie szkoły: Technikum nr 7 w ZSE-M w Nowym Sączu
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (1)

Martyna Ocena odpowiedz

Byłam pierwszym rocznikiem programistów. Nie da się ukryć że nauczyciele traktowali naszą klasę trochę jak królika doświadczalnego, a bardzo ogólne wymagania w podstawie programowej (idę o zakład że CKE przekopiowało listę najpopularniejszych 20 języków z Wikipedii) nie pomagała w wyczajeniu czego nas konkretnie nauczyć. Mimo wszystko nauczyciele byli otwarci na propozycje, a przy ambitnej klasie można to naprawdę dobrze poprowadzić. Dodatkowo było wiele możliwości rozwoju, dużo olimpiad, pikników naukowych czy też hackatonów. Ogółem miło wspominam czas tam spędzony