Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie rekrutacji na kierunek bezpieczeństwo wewnętrzne na poszczególnych uczelniach
Uczelnie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie |
Przedmioty: biologia, chemia, fizyka, fizyka i astronomia, geografia, historia, język łaciński i kultura antyczna, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie |
Dowiedz się więcej |
Lubelska Akademia WSEI |
Przedmioty: Na podstawie złożenia wymaganych dokumentów w terminie. |
Dowiedz się więcej |
Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Interesują cię zagadnienia z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego, a także chciałbyś pracować np. w służbach mundurowych? Jeśli chcesz rozpocząć studia na kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne, to najpierw musisz wziąć udział w konkursie świadectw maturalnych. Przedmioty, jakie są brane pod uwagę to m.in. język polski, język obcy, matematyka, historia oraz wiedza o społeczeństwie.
Co roku na Bezpieczeństwo wewnętrzne w Lublinie aplikuje wielu kandydatów, dlatego, jeśli chcesz dostać się na ten kierunek studiów, to warto już teraz przyłożyć się do nauki przedmiotów maturalnych.
Uczelnie niepubliczne w Lublinie przyjmują kandydatów zazwyczaj na podstawie kolejności zgłoszeń.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Myślałam nad kilkoma uczelniami w Lublinie, ale jednak siostra przekonała mnie do WSKZ i to tam będę studiować od października bezpieczeństwo wewnętrzne I stopnia. Robiła tam podobny kierunek i opowiadała, że uczelnia jest naprawdę nowoczesna- prowadzi zajęcia poprzez tzw. elearning, czyli uczenie na odległość. Ona miała materiały udostępniane na swoim indywidualnym koncie i przerabiała je sobie we własnym tempie, kiedy miała na to czas, a przy okazji mogła uczyć się z dowolnego miejsca na świecie, więc mogła sobie przy okazji podróżować.