Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Media design i marketing wizerunkowy

Biuro Rekrutacji - Studia Wyższe

Infolinia: +48 539 670 456

Telefon:

+48 795 581 399

+48 539 670 477

E-mail: rekrutacja@dsw.edu.pl

 

Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

Telefon:

+48 795 581 399

+48 539 670 477

E-mail: sp@dsw.edu.pl

Media design i marketing wizerunkowy

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Biuro Rekrutacji - Studia Wyższe

Infolinia: +48 539 670 456

Telefon:

+48 795 581 399

+48 539 670 477

E-mail: rekrutacja@dsw.edu.pl

 

Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe

Telefon:

+48 795 581 399

+48 539 670 477

E-mail: sp@dsw.edu.pl

  • MEDIA DESIGN I MARKETING WIZERUNKOWY

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    Media design i marketing wizerunkowy - sześciosemestralne studia licencjackie na DSW we Wrocławiu, łączące wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu komunikacji wizualnej, projektowania marki i mediów cyfrowych. W programie znajdują się zajęcia z brandingu, social media, wideomarketingu, fotografii, kampanii medialnych, gamifikacji oraz content marketingu, prowadzone przez praktyków w profesjonalnych pracowniach multimedialnych — studiu telewizyjnym, fotograficznym, dźwiękowym i eyetrackingu.

    Studenci mogą wybrać specjalności takie jak branding i zarządzanie marką, marketing internetowy i media mobilne czy media audiowizualne i wideomarketing, a także opcjonalnie big data i prognozowanie trendów z analizą danych. W trakcie studiów realizują projektowe prace dyplomowe budujące portfolio, uczestniczą w warsztatach, case studies, grach biznesowych, wyjazdach zagranicznych i kole naukowym.

    Kierunek świetnie koresponduje z programem magisterskim Marketing i sprzedaż (3 semestry), który pogłębia kompetencje w obszarach strategii marketingowych, zarządzania sprzedażą, digital marketingu, social mediów, negocjacji handlowych, CRM, analityki marketingowej, marketingu B2B, prognozowania rynkowego i projektowania kampanii. Studia te kładą nacisk na praktykę — realizację realnych projektów, korzystanie z narzędzi analitycznych i kreatywnych, oraz rozwój kompetencji interpersonalnych i menedżerskich.

    Absolwenci obu kierunków są przygotowani do pracy w dynamicznych zespołach marketingowych, agencjach kreatywnych, firmach e-commerce, działach sprzedaży, a także do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych lub własnej działalności.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności Limity miejsc Ceny

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Brand management
    • Graphic design and multimedia
    • Branding i zarządzanie marką
    • Design doświadczeń użytkownika (ux)
    • Grafika i multimedia
    • Komunikacja wizerunkowa i reklama z elementami ai
    • Marketing i social media w biznesie

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Ai design i automatyzacja w marketingu
    • Ux designer
    • Contetn design i creative writing
    • Motion design i animacja w marketingu
    • Kreacja multimedialna i komunikacja wizualna
    • Data analytics i badanie rynku

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Brand management
    • Graphic design and multimedia
    • Branding i zarządzanie marką
    • Design doświadczeń użytkownika (ux)
    • Grafika i multimedia
    • Komunikacja wizerunkowa i reklama z elementami ai
    • Marketing i social media w biznesie

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Ai design i automatyzacja w marketingu
    • Ux designer
    • Contetn design i creative writing
    • Motion design i animacja w marketingu
    • Kreacja multimedialna i komunikacja wizualna
    • Data analytics i badanie rynku

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Wybierz rok

    Ładuję dane

    Studia stacjonarne:

    -

    Studia niestacjonarne:

    -

    Dowiedz się więcej

    Źródło: Strony internetowe uczelni (23.06.2025)

    Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)