Kierunek Zarządzanie kreatywne w Collegium Da Vinci w Poznaniu skierowany jest do tych, którzy pragną nauczyć się nowoczesnego zarządzania, bazującego na połączeniu wielu dyscyplin, z potencjałem gospodarki elektronicznej na czele. Istotą jest uwzględnienie prędkości zachodzących zmian oraz połączenie wiedzy z obszaru zarządzania, rozwoju osobistego i nowych technologii.
Studenci uczą się kreatywnych metod zarządzania zespołem projektowym z wykorzystaniem umiejętności miękkich, projektowania usług i rozwiązywania problemów biznesowych. Program nauczania został stworzony we współpracy ze światowymi liderami w zakresie innowacji w biznesie, tak, by nie odbiegały od najwyższych standardów zachodnich uczelni.
Istotną cechą kierunku jest pozyskiwanie wiedzy i umiejętności poprzez zasadę „Learning by doing”, czyli realizując projekty grupowe, biorąc udział w warsztatach i realizując zadania i projekty badawczo-rozwojowe we współpracy z firmami partnerskimi. Zarządzanie kreatywne w Collegium Da Vinci w Poznaniu to kierunek realizowany zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. Drugi stopień kształcenia oferowany jest także w języku angielskim.
Studia na kierunku Zarządzanie kreatywne w Collegium Da Vinci w Poznaniu dzielą się na następujące specjalności: Design management, User experience (UX) design (na drugim stopniu).
SPECJALNOŚĆ DESIGN MANAGEMENT skierowana jest do tych, którzy chcieliby rozwinąć swój warsztat menedżerski – biznesowy (hard skills) oraz osobisty (soft skills). Specjalność zakłada poznanie możliwości metod projektowych w zarządzaniu projektem lub organizacjami.
SPECJALNOŚĆ USER EXPERIENCE (UX) DESIGN to zagłębienie się w temat projektowania doświadczeń korzystania z produktów i usług. Specjalność skierowana jest do osób, które zaczynają swoją przygodę z projektowaniem jak również osób, które na co dzień badają i projektują rozwiązania digitalowe.
Jakie przedmioty składają się na program nauczania kierunku Zarządzanie kreatywne w CDV? Na przykład: socjologia, tutorial zespołowy, emocje i motywacja w procesie zarządzania, psychologia osobowości i różnic indywidualnych, komunikacja interpersonalna i wywieranie wpływu w procesie zarządzania, mikroekonomia, modele i gry biznesowe, finansowanie publiczne i fundusze Unii Europejskiej, budowa i komunikacja marki, budowanie relacji z klientem, zachowania organizacyjne, przywództwo w organizacji, marketing usług, jakość usług i obsługa klienta, technologie informacyjne, prawne aspekty działalności gospodarczej, organizacja pracy projektowej.
ZWIŃ
wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia I stopnia stacjonarne
Studia II stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
dokładne informacje znajdziesz tutaj
Nigdzie, na żadnej polskiej uczelni nie spotkałem takiego kierunku, jak również nie spotkałem tak rozbudowanej i niestandardowej formy nauki. Studia w Collegium Da Vinci nie mają nic wspólnego z nudnymi wykładami. Tutaj rzeczywiście dużo się dzieje i każdy student w ramach zajęć może wykorzystywać swoje pomysły. To praktyczna strona kształcenia. Dla mnie najlepsza.