Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
MARKETING INTERNETOWY⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (II) czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Studia II stopnia
Marketing internetowy to nowoczesne studia dla osób, które planują rozwijać swoją karierę w dziedzinach przyszłości związanych z internetem. Program ten kształci specjalistów posiadających szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie zarówno masowej, jak i spersonalizowanej komunikacji online. Skupia się na aspektach społecznych, kulturowych oraz automatyzacji komunikacji, wykorzystując nowoczesne technologie.
Ponadto, uczy efektywnej pracy zespołowej, samodzielnej realizacji projektów oraz umiejętności zarządzania firmą. Program rozwija również kompetencje w programowaniu i analizie danych internetowych, przywiązując uwagę do perspektywy użytkownika, architektury informacji oraz optymalizacji stron internetowych. Dodatkowo, zapoznaje studentów z praktycznymi aspektami realizacji projektów biznesowych i społecznych w Internecie oraz technikami storytellingu. Kierunek ten powstał we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej, która jest prekursorem trendów w e-commerce.
Zwiń
Studia II stopnia stacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
STUDIA II STOPNIA
O przyjęciu na studia decyduje kolejność składania dokumentów.Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.