Collegium Da Vinci w Poznaniu

Marketing internetowy

Biuro Rekrutacji

ul. Gen. T.Kutrzeby 10, 

61-719 Poznań

pokój R.005, parter – Rotunda

rekrutacja@cdv.pl

697 690 034

667 520 739

Marketing internetowy

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Biuro Rekrutacji

ul. Gen. T.Kutrzeby 10, 

61-719 Poznań

pokój R.005, parter – Rotunda

rekrutacja@cdv.pl

697 690 034

667 520 739

  • MARKETING INTERNETOWY

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne niestacjonarne
    typ studiów: II stopnia II stopnia
    czas trwania: 2 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: magister magister

    Marketing internetowy w Collegium Da Vinci to szansa na pozyskanie wiedzy i umiejętności, dzięki którym można pracować w popularnych zawodach przyszłości związanych z Internetem, takich jak: e- commerce manager, specjalista do spraw marketingu, specjalista do spraw sprzedaży internetowej, czy administrator serwisów sprzedażowych.

    Marketing internetowy to kierunek realizowany na studiach magisterskich, dzięki któremu można pozyskać kompetencje z zakresu: komunikacji masowej i spersonalizowanej w projektowaniu systemów internetowych, komunikatów internetowych w technologii XHTML, CSS, Java Script i PHP, budowania przestrzeni internetowej w warstwie technologicznej oraz w zakresie treści dostosowanych do docelowego odbiorcy.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneŚcieżki kształcenia

    Studia II stopnia stacjonarne

    • E-commerce manager

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • E-commerce manager

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)