Uniwersytet Warszawski

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Bednarska 2/4,

00-310 Warszawa

Tel: (22) 55 20 294, (22) 55 23 915

wdib(at)uw.edu.pl

http://wdib.uw.edu.pl

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Uniwersytet Warszawski

Bednarska 2/4,

00-310 Warszawa

Tel: (22) 55 20 294, (22) 55 23 915

wdib(at)uw.edu.pl

http://wdib.uw.edu.pl

  • BIBLIOTEKOZNAWSTWO - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Bibliotekarstwo jest zawodem, który zapewnia dostęp do najnowszych zdobyczy nauki, umożliwia poszerzenie własnych kwalifikacji, a także przyczynia się do popularyzacji oświaty i kultury. Nowoczesnemu bibliotekarzowi niezbędna jest także wiedza na temat funkcjonowania w zmieniających się warunkach społeczno - gospodarczych, pozyskiwania środków na swoją działalność, odpowiadania na potrzeby użytkowników i utrzymywania wysokiej jakości usług mimo konieczności ograniczania budżetu.

    Studia oferują możliwość podnoszenia i uzupełniania kwalifikacji. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń i zajęć terenowych w wiodących bibliotekach Warszawy. Wykładowcy są nauczycielami akademickimi i doświadczonymi praktykami związanymi z zawodem bibliotekarskim.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

  • KOMUNIKACJA KORPORACYJNA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Oferta tematyczna studiów obejmuje kluczowe obszary komunikacyjne, koncentrując się na najważniejszych i najnowszych dziś trendach. Zajęcia kładą nacisk na praktyczne wykorzystanie wiedzy i w dużej mierze oparte są na przykładach biznesowych, analizach kampanii komunikacyjnych i tworzeniu własnych przekazów i kampanii. 

    Zajęcia nastawione są na  trening umiejętności i praktyczne zastosowanie zasobów, technik i  kanałów komunikacyjnych w dotarciu z efektywnym przekazem do wybranych grup docelowych.Przedstawiane są podczas nich zarówno sposoby zarządzania organizacją wydarzeń promocyjnych i sponsoringu, promocja wydarzeń, metody pozyskiwania sponsorów i patronów, jak i pomiary efektywności prowadzonych działań.

    Komunikacja z dziennikarzami i  innymi grupami odbiorców prezentowana jest jako kompleksowy proces informacyjny kierowany zarówno na zewnątrz, jak i do wewnątrz organizacji. Program studiów: Komunikacja korporacyjna, Corporate identity, Budowa, zarządzanie i komunikacja marki, Public relations, Media relations, E-PR a social media, Prezentacje i wystąpienia publiczne, Komunikacja wewnętrzna i budowa wizerunku pracodawcy, Marketing sponsoringowy, Reklama i promocja, CSR, Badania efektywności, Zarządzanie w  PR, Public affairs i lobbing, Zarządzanie i komunikacja w sytuacjach kryzysowych.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

  • NOWE MEDIA W INSTYTUCJACH DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Studia obejmują teoretyczne i praktyczne zagadnienia w zakresie funkcjonowania różnorodnych typów instytucji dziedzictwa kulturowego z wykorzystaniem nowych mediów i współczesnych technologii informatycznych, rewolucjonizujących możliwości ekspozycyjne, a także formę dokumentacji i udostępniania oraz inwentaryzowania i digitalizacji zbiorów.

    Są odpowiedzią na zapotrzebowanie środowiska pracowników instytucji dziedzictwa kulturowego, ich organizatorów, jak również rosnące wymagania odbiorców. Wśród wykładowców znaleźli się zarówno nauczyciele akademiccy Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, jak również doświadczeni praktycy, od lat związani z działalnością instytucji dziedzictwa kulturowego. Zajęcia prowadzone będą w formie wykładów, ćwiczeń, warsztatów i konwersatoriów oraz zajęć terenowych w wybranych placówkach.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

  • POLITYKA WYDAWNICZA I KSIĘGARSTWO - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja
    Uczelnie Warszawa - studia podyplomowe na kierunku Polityka wydawnicza i księgarstwo
    Celem studiów jest zapoznanie kandydatów z realiami rynku wydawniczego, uzyskanie podstawowych kwalifikacji w dziedzinie zarządzania działalnością wydawniczą.Program studiów obejmuje następujące przedmioty: Zarządzanie wydawnictwem, Marketing wydawniczy, PR na rynku ksiązki, Prawo autorskie, Zarządzanie redakcją, Poligrafia i edytorstwo, Panorama rynku książki, Produkcja w wydawnictwie, Nowoczesne technologie wydawnicze, Problemy księgarstwa, Problemy dystrybucji, Książka na świecie.

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Warszawski

Opinie (8)

Kazik Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to furtka do pracy w Mcdonalds

karolina Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to najlepsza uczelnia w kraju i nauka tutaj sprawia bardzo wiele satysfakcji

szymon Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to nowoczesna uczelnia, oferująca nowoczesne kierunki i specjalności. Dlatego chciałem tutaj studiować.

oliwia Ocena odpowiedz

Sprawdzona, pewna informacja to skarb, cenniejszy niż złoto. Uczę się badać, sprawdzać, analizować. To bardzo ciekawy temat. A mogę się tego uczyć za sprawą studiów na Uniwersytecie Warszawskim, najlepszej polskiej szkole wyższej.

Damian Ocena odpowiedz

Jeśli interesuje kogoś świat mediów i wszystkiego, co się z nimi wiąże, to studia na Uniwersytecie Warszawskim będą spełnieniem marzeń i najlepszą drogą to osiągnięcia zamierzonych celów zawodowych

Dagna Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to miejsce, w którym każdy zainteresowany wiedzą, otrzyma ją w szerokim zakresie. Wystarczy spojrzeć na ilość proponowanych kierunków. Na tej uczelni poznasz każdą dziedzinę.

studentka Ocena odpowiedz

Specjalność public relations i marketing medialny jak najbardziej godny polecenia. Zajęcia praktyczne zarówno z praktykami, jak i pracownikami akademickimi. Na plus!

stude Ocena odpowiedz

Nudne zajęcia, metody nauczania kiepskie, malo praktyki sama teoria, wykładowcy starzy i bez werwy (z wyjątkami)