POLECANE DLA CIEBIE

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

WYDZIAŁ PEDAGOGICZNO-ARTYSTYCZNY W KALISZU UAM

Kierunki studiów: edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej, filologia polska, informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, filologia angielska z pedagogiką, ochrona dóbr kultury, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika, filologia angielska w edukacji Studia: stacjonarne, niestacjonarne
Sprawdź

Uniwersytet Wrocławski

WYDZIAŁ FILOLOGICZNY UWR

Kierunki studiów: antropologia literatury, teatru i filmu, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, filologia polska, informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, komunikacja wizerunkowa, kultura i praktyka tekstu: twórcze pisanie i edytorstwo, publikowanie cyfrowe i sieciowe, anglistyka, filologia czeska, filologia francuska, filologia germańska, filologia hiszpańska, filologia indyjska, filologia klasyczna, filologia rosyjska, filologia ukraińska, italianistyka, judaistyka, niderlandystyka, filologia chorwacka z językiem serbskim, koreanistyka, slawistyka, studia śródziemnomorskie, zarządzanie migracjami, studia romanistyczne, studia śródziemnomorskie i klasyczne, zarządzanie informacją Studia: stacjonarne, niestacjonarne
Sprawdź

Uniwersytet Warszawski

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Bednarska 2/4,

00-310 Warszawa

Tel: (22) 55 20 294, (22) 55 23 915

wdib(at)uw.edu.pl

http://wdib.uw.edu.pl

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Uniwersytet Warszawski

  • ARCHITEKTURA PRZESTRZENI INFORMACYJNYCH

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • DZIENNIKARSTWO I MEDIOZNAWSTWO

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Dziennikarstwo
    • Fotografia i nowe media
    • Public relations i marketing medialny

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Dziennikarstwo
    • Fotografia i nowe media
    • Public relations i marketing medialny
    • Dokumentalistyka, reportaż i film tv

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Dziennikarstwo
    • Fotografia i nowe media
    • Public relations i marketing medialny

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Dziennikarstwo
    • Fotografia i nowe media

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOTEKOZNAWSTWO

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Logistyka i marketing w mediach
    • Zarządzanie i technologie mediów

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Logistyka i marketing w mediach
    • Zarządzanie i technologie mediów

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • PUBLIKOWANIE WSPÓŁCZESNE

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • ZARZĄDZANIE BIG DATĄ

    stopień: (II) czas trwania: 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: II stopnia
    czas trwania: 2 lata
    tytuł zawodowy: magister

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Warszawski.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (8)

Kazik Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to furtka do pracy w Mcdonalds

karolina Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to najlepsza uczelnia w kraju i nauka tutaj sprawia bardzo wiele satysfakcji

szymon Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to nowoczesna uczelnia, oferująca nowoczesne kierunki i specjalności. Dlatego chciałem tutaj studiować.

oliwia Ocena odpowiedz

Sprawdzona, pewna informacja to skarb, cenniejszy niż złoto. Uczę się badać, sprawdzać, analizować. To bardzo ciekawy temat. A mogę się tego uczyć za sprawą studiów na Uniwersytecie Warszawskim, najlepszej polskiej szkole wyższej.

Damian Ocena odpowiedz

Jeśli interesuje kogoś świat mediów i wszystkiego, co się z nimi wiąże, to studia na Uniwersytecie Warszawskim będą spełnieniem marzeń i najlepszą drogą to osiągnięcia zamierzonych celów zawodowych

Dagna Ocena odpowiedz

Uniwersytet Warszawski to miejsce, w którym każdy zainteresowany wiedzą, otrzyma ją w szerokim zakresie. Wystarczy spojrzeć na ilość proponowanych kierunków. Na tej uczelni poznasz każdą dziedzinę.

studentka Ocena odpowiedz

Specjalność public relations i marketing medialny jak najbardziej godny polecenia. Zajęcia praktyczne zarówno z praktykami, jak i pracownikami akademickimi. Na plus!

stude Ocena odpowiedz

Nudne zajęcia, metody nauczania kiepskie, malo praktyki sama teoria, wykładowcy starzy i bez werwy (z wyjątkami)