Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
DIGITAL MARKETING⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (II) czas trwania: 1,5 roku
tryb: niestacjonarne
Pokaż więcej
Digital Marketing to praktyczny kierunek kształcący w zakresie strategii marketingowych, analizy danych oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi cyfrowych. Studenci zdobywają umiejętności w obszarze reklamy internetowej, mediów społecznościowych i influencer marketingu oraz optymalizacji SEO/SEM, ucząc się przy tym jak efektywnie promować marki w sieci. Program studiów przygotowuje absolwentów do pracy w branży marketingowej, w tym w agencjach reklamowych, działach marketingu oraz jako specjaliści ds. e-marketingu.
Ponadto, studia przygotowują do uzyskania certyfikatu DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych.
Zwiń
STUDIA II STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Studia niestacjonarne:
9000 zł
Źródło: Strony internetowe uczelni (23.05.2025)
Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.