Digital Marketing

Digital Marketing

Studia na kierunku digital marketing możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
    Czas trwania
    Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

    Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

    Digital marketing stopień: (II), czas trwania: 1,5 roku
    forma: niestacjonarne

    Uczelnie, gdzie digital marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

    Uczelnia Techniczno - Handlowa im. H. Chodkowskiej w Warszawie

    Uczelnia Techniczno - Handlowa im. H. Chodkowskiej w Warszawie

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

    Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne, online

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Lublinie)

    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Lublinie)

    Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku management

    Pokaż więcej
    Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

    Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

    Zarządzanie +

    Zarządzanie  stopień: (I)  (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata ,
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Wydział Zamiejscowy w Żywcu  stopień: (I)  (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata ,
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Wydział Zamiejscowy w Olkuszu  stopień: (I) , czas trwania: 3 lata ,
    forma: niestacjonarne

    Wydział Zamiejscowy w Krakowie  stopień: (II) , czas trwania: 2 lata ,
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Pokaż więcej
    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

    Management - studia online stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: online

    Specjalności na kierunku management - studia online

    Pokaż więcej
    Collegium Civitas w Warszawie

    Collegium Civitas w Warszawie

    Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne

    Specjalności na kierunku management

    Pokaż więcej
    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

    Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku management

    Pokaż więcej
    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Pokaż więcej
    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

    Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku management

    Pokaż więcej
    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

    Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Pokaż więcej
    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

    Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Ścieżki kształcenia na kierunku zarządzanie

    Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi

    Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi

    Filologia polska - studia online stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: online

    Specjalności na kierunku filologia polska - studia online

    Pokaż więcej
    Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie

    Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Ścieżki kształcenia na kierunku zarządzanie

    Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

    Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

    Master in management - studia online stopień: (II), czas trwania: 2 lata
    forma: online

    Ścieżki kształcenia na kierunku master in management - studia online

    Pokaż więcej
    Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

    Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

    Sprzedaż i marketing stopień: (I), czas trwania: 3 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku sprzedaż i marketing

    Uniwersytet WSB Merito Chorzów

    Uniwersytet WSB Merito Chorzów

    Marketing i sprzedaż stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne, online

    Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

    Akademia WSB w Żywcu

    Akademia WSB w Żywcu

    Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Akademia WSB w Cieszynie

    Akademia WSB w Cieszynie

    Studia menedżerskie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku studia menedżerskie

    Akademia WSB w Krakowie

    Akademia WSB w Krakowie

    Zarządzanie stopień: (II), czas trwania: 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Akademia WSB w Cieszynie

    Akademia WSB w Cieszynie

    Studia menedżerskie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku studia menedżerskie

    Uniwersytet WSB Merito Warszawa

    Uniwersytet WSB Merito Warszawa

    Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku management

    Akademia WSB w Gliwicach

    Akademia WSB w Gliwicach

    Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
    forma: stacjonarne, niestacjonarne

    Specjalności na kierunku zarządzanie

    Uczelnia Metropolitalna

    Uczelnia Metropolitalna

    Zarządzanie - studia online stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 1,5 roku
    forma: online

    Specjalności na kierunku zarządzanie - studia online

    Digital Marketing – kierunek studiów

    Studia na kierunku Digital Marketing to studia magisterskie, których program kształcenia trwa 1,5 roku (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

    Studia na kierunku digital marketing
    Rok akademicki 2024/2025
    Forma studiów niestacjonarne
    Poziom studiów studia II stopnia
    Czas trwania 1,5 roku (studia II stopnia)

    Terminy rekrutacji

    Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku digital marketing rozpocznie się 22 kwietnia 2024 r. i potrwa do 30 września 2024 r. | digital marketing - terminy rekrutacji >

    Uczelnie

    Studia na kierunku digital marketing możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie niestacjonarnym | digital marketing - uczelnie >

    Opis kierunku

    Studia realizowane w ramach kierunku Digital Marketing obejmują zagadnienia z zakresu nowych technologii marketingowych, planowania oraz efektywności prowadzenia kampanii reklamowych. Celem kształcenia jest przekazanie uczestnikom umiejętności oraz wiedzy w zakresie branży kreatywnej.

     

    Wymagania rekrutacyjne

    W trakcie rekrutacji na studia 2024/2025 na kierunku Digital Marketing należy złożyć m.in. dyplom ukończenia studiów oraz suplement do dyplomu. Rekrutacja na studia przeznaczona jest dla absolwentów dowolnej ścieżki kształcenia.

    *Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

     

    Praca po studiach

    Po ukończeniu studiów na kierunku Digital Marketing absolwent jest przygotowany do pracy w szeroko rozumianym digital marketingu, jako specjalista social mediów, office manager czy specjalista do spraw sprzedaży internetowej. 

    Wymagania rekrutacyjne

    W trakcie rekrutacji prowadzony jest konkurs dyplomów, w ramach którego uwzględniane są oceny, jakie  kandydaci uzyskali na dyplomie. Kandydat powinien dostarczyć także średnią ocen z toku studiów, która została potwierdzona przez dziekanat.

    Kierunki studiów, do których zalicza się Digital Marketing, w ramach rekrutacji wymagają również uiszczenia m.in. opłaty rekrutacyjnej, która nie podlega zwrotowi.

    *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

    Digital Marketing - zasady rekrutacji

    • Terminy rekrutacji

    • Czas trwania

    • Przedmioty maturalne

    • Limity

    • Progi

    Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Digital Marketing

    Program studiów i przedmioty

    W trakcie studiów na tym kierunku studenci mają możliwość zdobycia certyfikatu Digital Marketing Qualification. Taki dokument daje m.in. dostęp do zamkniętej bazy wiedzy na temat marketingu cyfrowego czy rozwój umiejętności poprzez możliwość uczestnictwa w branżowych wydarzeniach.

    Wszystkie przedmioty ujęte w planie zajęć prowadzi kadra wykładowców z wieloletnim doświadczeniem w Digital Marketingu. Studenci mogą więc uczyć się od nich, zdobywać wiedzę oraz tworzyć kreatywne projekty.

     

    Absolwent będzie posiadać wiedzę z zakresu:

    • nowych technologii marketingu,
    • planowania kampanii reklamowych,
    • zarządzania projektami,
    • analizy danych marketingowych.

    Jak wyglądają studia na kierunku Digital Marketing?

    1. Typ i tryb studiów

    Digital Marketing to kierunek, który obejmuje treści z zakresu nauk społecznych i mediach, a także nauk o zarządzaniu czy jakości.

     

    Studia na kierunku Digital Marketing możemy podzielić na:

    1. Poziom:

     

    2. Forma:

     

    Powyższy kierunek można realizować w trybie stacjonarnym oraz niestacjonarnym. Wykłady oraz ćwiczenia prowadzone są na terenie Uczelni od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych w planie zajęć. W przypadku trybu niestacjonarnego przedmioty prowadzone są z kolei w trakcie zjazdów weekendowych.

     

    2. Program studiów i przedmioty

    Program zajęć powstał przy uwzględnieniu aktualnych trendów w branży Digital Marketingu. Studenci poza uczestnictwem w wykładach i ćwiczeniach, realizują także obowiązkowe praktyki zawodowe. Dzięki temu mogą zapoznać się ze środowiskiem pracy i sytuacją rynkową, nauczyć się realizacji projektów graficznych oraz doskonalić już zdobytą wiedzę.

    W programie studiów na kierunku Digital Marketing uwzględniono takie przedmioty, jak np.:

    • podstawy Digital Marketingu,
    • design thinking,
    • content marketing,
    • zarządzanie projektem marketingowym,
    • prawo Internetu.

     

    3. Nabywane umiejętności

    W czasie studiów na kierunku Digital Marketing studenci zdobywają wiedzę w ramach zarządzania kreacją oraz marką. Potrafią przygotować media plan, kreację oraz strategię komunikacyjną. Uczą się rodzajów koncepcji zarządzania oraz prawnych aspektów funkcjonowania przemysłu kreatywnego.

     

    4. Dla kogo ten kierunek

    Digital Marketing to studia, które prowadzone są w języku angielskim i skierowane do osób potrafiących w stopniu komunikatywnym porozumiewać się za jego pomocą. To również kierunek dla osób pragnących uzupełnić posiadane informacje w zakresie marketingu wirtualnego.

     

    5. Gdzie studiować Digital Marketing

    Popularne uczelnie, na których można studiować kierunek Digital Marketing:

    Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

    Studia na kierunku Digital Marketing trwają 1,5 roku (studia II stopnia).

    Kierunek Digital Marketing realizowany jest wyłącznie na drugim stopniu w trakcie 1,5 roku. Po ukończeniu studiów oraz obronie pracy dyplomowej uzyskuje się tytuł magistra.

    Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Digital Marketing

    Praca po studiach

    Absolwenci kierunku studiów Digital Marketing są przygotowani do pracy w instytucjach branży medialnej czy działach marketingu. Odnajdą się także w działach mediów społecznościowych przedsiębiorstw czy w firmach branży e-commerce.

     

    Absolwent kierunku Digital Marketing znajdzie zatrudnienie m.in. jako

    • copywriter,
    • manager e-commerce,
    • analityk sprzedaży e-commerce,
    • content manager,
    • specjalista SEO, 
    • specjalista Public Relations.

    Poziom i forma studiów

    Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

    Digital marketing studia niestacjonarne

    Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

    Digital marketing studia II stopnia

    Zobacz inne kierunki informatyczne

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Zobacz inne kierunki informatyczne - podyplomowe

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Miasta, które oferują studia na kierunku Digital Marketing

    Teraz najważniejsze

    matura 2024

    zmiany na maturze 2024

    arkusze maturalne

    wyniki matur 2023

    rekrutacja na studia

    studia

    kierunki studiów

    studia podyplomowe

     

    Ciekawe

     


    gdzie studiować

     

     

    Nadchodzące wydarzenia

    • ul. Krasińskiego 2 , 40-952 Katowice https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJMzdCNXnPFkcRnpvBHk_LeXE https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/bb5e1-uczelnia-metropolitarna.jpg Uczelnia Metropolitalna
    • ul. M. Curie Skłodowskiej 9 w Bydgoszczy https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ724Sa74TA0cRSEFzZZN7NAw https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/a8cef-collegium-medicum-bydgoszcz.jpg Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    • Campus A i Campus B Uczelni https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJw9Iqi84K_UYR9iOo4Jy7QV4 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/788b5-wsz-gdansk.jpg Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
    • Drzwi Otwarte https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJI9FtDzZbBEcRyR434R7X6sQ https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/aa7c5-umed-poznan.jpg Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    • ul. Bursaki 12, 20-150 Lublin https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=Wyższa+Szkoła+Przedsiębiorczości+i+Administracji+w+Lublinie https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/67f82-wspa-lublin.jpg Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
    • ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJh68e3kTOFkcRrdCzknj40eA https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/93b12-sum-studia.jpg Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

    Komentarze (0)