Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
MARKETING I NOWE MEDIA⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Marketing i nowe media to nowoczesny kierunek, łączący kluczowe umiejętności i kompetencje poszukiwane przez pracodawców z branży kreatywnej i internetowej. Niezbędna wiedza na temat świata mediów i marketingu cyfrowego wzbogacona jest o przedmioty praktyczne i warsztatowe (np. Kampanie marketingowe Research internetowy i factchecking czy Multimedia w kreacji marketingowej), podczas których realizowane są ciekawe, profesjonalne projekty indywidualne i grupowe z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi digitalnych.
Wśród specjalności do wyboru znalazły się: Media Design i komunikacja wizerunkowa, Media Relations, Social Media i Influencer Marketing.
Marketing i nowe media to jedyny na rynku kierunek oferujący certyfikat w obszarze marketingu internetowego w ramach programu studiów – na Kolegium funkcjonuje jedyne poza Warszawą Centrum egzaminacyjne DIMAQ.
Absolwenci kierunku będą przygotowani do wykonywania pracy w firmach z branży kreatywnej i internetowej, nowych mediach oraz nowoczesnych korporacjach i instytucjach.
Zwiń
Studia I stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Studia stacjonarne:
8000 zł
Studia niestacjonarne:
8000 zł
Źródło: Strony internetowe uczelni (06.02.2025)
Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.