Praca People & Culture Agile Partner Manager - Rewards Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

Praca People & Culture Agile Partner Manager - Rewards Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | People & Culture Agile Partner Manager - Rewards

Miejsce: Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

Opis stanowiska

To ensure the Company's Compensation & Benefits practices are well managed with diligence in workforce & labour cost planning while securing the provision of locally relevant remuneration solutions in line with the Company guidelines.

What will you do - Responsibilities:

  • Customize, develop and implement the JTI Poland Compensation & Benefits processes following JTI global remuneration principles & practices to ensure external competitiveness and internal sustainability to fully support the attraction and retention of the right caliber employees.
  • Coordinate all activities related to headcount and labour cost planning, analysis and reporting through dedicated planning cycles and any ad-hoc needs to ensure a seamless approval and monitoring of People & Culture budget
  • Identify and make recommendations on pay and benefits practices including payline development through proper review, analysis and socialization of relevant market data and trends
  • Ensure communication and education of Compensation & Benefits practices and policies across the organization to realize current and potential employees' understanding of our offerings while safeguarding the desired transparency
  • Contribute to building the agile mindset and ways of working within the organization

Wymagania

  • University degree in Financial Management or Accounting or equivalent
  • >5 years in Human Resources in an international environment and experience in the areas of Compensation and Benefits Management.
  • Fluency in both Polish & English
  • Strong analytical skills and high level of numeracy
  • Excellent communication skills with confidence & ability to interact at all levels
  • Good  interpersonal & negotiation skills
  • Very good Planning & Organization Skills
  • Strong knowledge of computer programs(excel, PPT etc.)
  • Knowledge of Agile ways of working & SAP-HR as advantage

Komentarze (0)