Sztuka mediów - terminy rekrutacji

Sztuka mediów - terminy rekrutacji

Sztuka mediów - terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku sztuka mediów rozpocznie się 17 kwietnia 2024 r. i potrwa do 10 lipca 2024 r.

Terminy rekrutacji na uczelniach 2024/2025

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
Więcej filtrów
Forma studiów
I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu stacjonarneStudia stacjonarne Termin rekrutacji I stopnia:od 07.05.2024
do 04.06.2024
Termin rekrutacji II stopnia:od 05.06.2024 Termin dodatkowej rekrutacji: Dowiedz się więcej
niestacjonarneStudia niestacjonarne Termin rekrutacji I stopnia:od 01.07.2024 Termin rekrutacji II stopnia:od 01.07.2024 Termin dodatkowej rekrutacji: Dowiedz się więcej
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie stacjonarneStudia stacjonarne Termin rekrutacji I stopnia:od 07.05.2024
do 04.06.2024
Termin rekrutacji II stopnia: Termin dodatkowej rekrutacji: Dowiedz się więcej
niestacjonarneStudia niestacjonarne Termin rekrutacji I stopnia:od 01.07.2024 Termin rekrutacji II stopnia:od 01.07.2024 Termin dodatkowej rekrutacji: Dowiedz się więcej
Akademia Sztuki w Szczecinie Akademia Sztuki w Szczecinie Termin rekrutacji I stopnia:od 10.05.2024
do 07.06.2024
Termin rekrutacji II stopnia: Termin dodatkowej rekrutacji: Dowiedz się więcej

Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Komentarze (0)