Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Wyniki matur
Do matury w XIX LO im. Powstańców Warszawy w 2025 roku przystąpiło 144 uczniów. Świadectwo dojrzałości otrzymali wszyscy maturzyści podchodzący do egzaminu. Zdawalność całego egzaminu maturalnego wyniosła 100%.
Wyniki poszczególnych egzaminów przedstawia poniższa tabela.
przedmiot | zdawalność | średni wynik śr. wynik | liczba zdających l. zdających |
---|---|---|---|
język polski poziom podstawowy | 100,0% | 77,1% | 144 |
język angielski poziom podstawowy | 100,0% | 96,6% | 129 |
język francuski poziom podstawowy | - | - | 1 |
język hiszpański poziom podstawowy | - | - | 2 |
język niemiecki poziom podstawowy | 100,0% | 71,2% | 11 |
język rosyjski poziom podstawowy | - | - | 2 |
matematyka poziom podstawowy | 100,0% | 91,9% | 144 |
biologia poziom rozszerzony | - | 70,0% | 21 |
chemia poziom rozszerzony | - | 59,6% | 14 |
filozofia poziom rozszerzony | - | 42,4% | 5 |
fizyka poziom rozszerzony | - | 63,8% | 27 |
geografia poziom rozszerzony | - | 72,9% | 57 |
historia poziom rozszerzony | - | 63,2% | 19 |
historia sztuki poziom rozszerzony | - | - | 2 |
informatyka poziom rozszerzony | - | - | 1 |
język angielski poziom rozszerzony | - | 87,9% | 131 |
język angielski poziom dwujęzyczny | - | - | 1 |
język francuski poziom rozszerzony | - | - | 1 |
język polski poziom rozszerzony | - | 78,6% | 37 |
język rosyjski poziom rozszerzony | - | - | 2 |
matematyka poziom rozszerzony | - | 57,7% | 99 |
wiedza o społeczeństwie poziom rozszerzony | - | 56,6% | 12 |
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie
szkoły:
XIX LO im. Powstańców Warszawy
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są
wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie
prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Nauczyciele cisną z ocenami. Do końca semestru czy roku poprawianie ocen z matematyki, polskiego, biologii, ale na końcu wszyscy osiągają sukcesem (bez walki sierpniowej). W szkole dużo się dzieję, atmosfera raczej przyjazna, nauczyciele i dyrekcja grają w jednej drużynie. Kadra jest zainteresowani zarówno opinią o szkole na zewnątrz, jak i uczniami. Jest coś w haśle dyrekcji, że "dzieci będą zaopiekowane", co nie oznacza, że zawsze jest łato i przyjemnie.
Pamiętam, że terminy omawiania lektur były zawsze orientacyjne, zleżały od tempa naszej pracy, nie było z tym problemów. to nie podstawówka
W październiku nauczyciel matematyki informuje pierwszoklasistów, że 28 osób będzie miało poprawkę. Nauczyciel angielskiego przychodzi na lekcje i mówi, że nie wyspał się więc weźcie sobie coś tam zróbcie, a ja odpocznę. Z polskiego wpisuje się terminy lektur, które nie są dotrzymywane przez nauczyciela. Omawianie pierwszej lektury rozpoczyna się z 2 tyg. opóźnieniem, drugą w terminie od kartkówki i wystawia się ponad 20 pał, trzecią z tygodniowym opóźnieniem, omawianie rozpoczyna się w terminie wskazanym na czwartą i piątą lekturę. To uczy braku konsekwencji, ale najważniejsze że terminy wpisane i kuratorium może sprawdzić, że program jest realizowany. Pani od fizyki zdarza się przeklnąć na lekcji. Pani od hiszpańskiego przekleństw używa jak przecinków. Szkoła daleka od ideałów. A najważniejszy jest ranking liceów a nie dobro ucznia. Nie polecam.