International marketing w Łodzi - limity

International marketing w Łodzi - limity

International marketing w Łodzi - limity

Podczas rekrutacji na studia 2026/2027 na kierunek international marketing w Łodzi na większości uczelni publicznych najczęściej punktowane są następujące przedmioty maturalne: historia, język obcy nowożytny, język polski, geografia, wiedza o społeczeństwie, matematyka.

Dodatkowe przedmioty maturalne punktowane przez uczelnie: filozofia, informatyka.

Orientacyjne limity miejsc na kierunku international marketing na poszczególnych uczelniach

Wybierz rok

Uczelnie

Filtrowanie
Status uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Łódzki Uniwersytet Łódzki stacjonarne I stopnia:
30
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestacjonarne I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Komentarze (0)