Kurs skierowany jest do:
• Studentów i praktyków architektury, architektury krajobrazu, budownictwa pragnących poznać nowe techniki wizualizacji 3D;
• Wszystkich entuzjastów wykorzystywania technik multimedialnych do kreacji wielkoformatowych obrazów (widowisk) przestrzennych na budynkach i innych obiektach architektonicznych;
• Osób zainteresowanych sztuką światła i wykorzystaniem nowatorskich technik multimedialnych w tworzeniu dynamicznych i interaktywnych iluminacji architektonicznych.
Cel szkolenia:
• Zapoznanie uczestników z mało znaną w Polsce techniką mappingu, czyli sztuką trójwymiarowej iluminacji obiektów;
• Pokazanie związków mappingu z architekturą jako sposobu tworzenia atrakcyjnego widowiska ujętego w ramach architektury oraz granic wykorzystania tej techniki do popularyzacji architektury i zastosowań komercyjnych;
• Nabycie praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia projektu powiązanego z wykorzystaniem techniki mappingu 3D (stworzenie modelu, przygotowanie oraz wyświetlenie animacji na obiekcie);
• Zdobycie nowych umiejętności graficzno-animacyjnych, które pozwala uczestnikom na uczestnictwo w dalszych projektach i konkursach.
Zasadą kursu będzie praca nad przykładowym projektem i wprowadzenie uczestników w zagadnienia obsługi programu poprzez tworzenie modelu wirtualnego budynku. Taka koncepcja zakłada logiczne przedstawienie możliwości programu w sposób, jaki wykorzystuje się go przy zawodowej pracy architekta. Po skończeniu kursu studenci będą mogli samodzielnie wykonać dowolny projekt, sporządzić dokumentację budowlaną zgodną z polskimi normami, a także przedstawić trójwymiarową prezentację obiektu łącznie z technikami animacji komputerowej.
Studenckie Koło Grafiki Komputerowej, jak co roku, organizuje Kurs rysunku, w zakresie:
• Podstawowe techniki rysunkowe i graficzne.
• Zasady perspektywy i kompozycji.
• Projektowanie identyfikacji wizualnej produktu
• Tworzenie rysunku perspektywicznego z rzutów płaskich.
• Techniki rysunkowe przy projektowaniu grafiki czasopism.
• Projektowanie identyfikacji wizualnej marki.
• Rysunek postaci z natury.
• Techniki rysunkowe w projektowaniu storyboardu reklamowego.
• Plener rysunkowy.
Kurs obejmuje 20 godzin zegarowych, czyli 10 spotkań po 2h zegarowe.
Kurs skierowany jest do:
• absolwentów studiów na kierunku architektura krajobrazu, architektura, gospodarka przestrzenna i innych;
• osób o minimum średnim wykształceniu posiadających przynajmniej 2-3 letnie doświadczenie z zakresu projektowania obiektów architektury krajobrazu, które chcą poznać praktyczne arkana zawodu architekta krajobrazu, a zwłaszcza dowiedzieć się jak skutecznie pozyskać oraz prawidłowo i z zyskiem wykonać zlecenie zawodowe.
Cel kursu:
• Zapoznanie uczestników z procedurami prawnymi dotyczącymi pozyskania zlecenia i jego prawidłowego wykonania.
• Nabycie umiejętności samodzielnego przygotowywania i wyceny ofert oraz przedprojektowych uzgodnień z inwestorem.
• Poznanie najczęściej występujących pułapek oraz sposobów ich unikania.
Kurs skierowany jest do:
• studentów chcących wzbogacić swoją wiedzę i praktyczne umiejętności,w projektowaniu odwodnień, studni chłonnych itp. oraz prowadzenia terenowych badań hydrogeologicznych,
• pracowników przedsiębiorstw i firm ukierunkowanych na działania w zakresie hydrogeologii, geologii inżynierskiej, budownictwa i ochrony środowiska,
• przedstawicieli organów administracyjnych i instytucji kontrolnych (pracownicy Starostw i Powiatów, Inspekcja Ochrony Środowiska, Inspektorzy nadzoru budowlanego i in.),
• pracowników instytucji i organizacji naukowo-badawczych chcących zapoznać się z aspektami praktycznymi.
Cel kursu
1. Celem nadrzędnym kursu jest nauczenie Państwa różnych sposobów projektowania systemów odwodnieniowych.
2. Cele praktyczne kursu to:
• nabycie umiejętności samodzielnego zaprojektowania systemu odwodnienia,
• zapoznania się z aspektami praktycznymi wykonywania odwodnień za pomocą studni wierconych, igłofiltróworaz innych niestandardowych technik.