DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:
Zwiń
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia I stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Jako osoba studiująca ten kierunek mam mieszane uczucia. Sam opis kierunku digital media brzmi bardzo obiecująco, jednak ma to niepełne odniesienie do programu studiów i sposobu nauczania. Mam wrażenie, że częściej traktuje się nas jako przyszłych dziennikarzy, a nie jako przyszłych specjalistów od marketingu internetowego i pokrewnych dziedzin. Mamy dużo zajęć dotyczących samego dziennikarstwa (o czym nie było mowy w opisie kierunku), a często sami wykładowcy zwracają się do nas ?dziennikarze?. Jest to trochę przykre, ponieważ jeśli chciałbym zostać dziennikarzem, wybrałbym inny kierunek studiów. Czuję się zawiedziony, ponieważ te studia może w 15% mają związek z samymi digital mediami i marketingiem internetowym. Osobiście nie poleciłbym z czystym sumieniem studiowania tego kierunku