Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Łódź, łódzkie

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Łódź, łódzkie

ROSSMANN profil

Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Dziś mamy ponad 1.200 drogerii, 700 tys. klientów dziennie, stworzyliśmy 17 tys. miejsc pracy. Wiele razy Polacy wybrali Rossmanna swoją ulubioną drogerią. Od konkurencji wyróżnia nas szeroka oferta i to na „każdą kieszeń”. Przyjazna obsługa i świetne lokalizacje - to nasze kolejne atuty. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce natomiast swoją Centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych kilkudziesięciu sklepów, rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.

Firma: ROSSMANN | Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

  • profesjonalna obsługa klientów (pisemna i telefoniczna) w zakresie zapytań, reklamacji, opinii,
  • budowanie relacji z klientami,
  • aktywne rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów,
  • proponowanie rozwiązań poprawiających jakość obsługi,
  • praca z systemami i narzędziami do obsługi klienta,
  • współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi,
  • realizacja celów związanych z jakością obsługi i satysfakcją klienta.

Wymagania

  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (w godz. 8-16, 9-17,10-18) oraz w soboty,
  • umiejętnośc pracy w zespole,
  • skuteczna komunikacja,
  • empatia i rozumienie potrzeb klienta,
  • radzenie sobie w sytuacjach stresowych,
  • dbałość o stylistykę i poprawność językową tworzonych treści,
  • dobra organizacja - umiejętność skutecznego zarządzania czasem, zadaniami i zasobami,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra znajomośc pakietu Office.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych), 
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski), 
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych, 
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne, 
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.

Komentarze (0)