• ARTETERAPIA Z ELEMENTAMI TERAPII PEDAGOGICZNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    Poszerzanie wiedzy  w zakresie ARTETERAPII i jej zastosowania w działaniach ukierunkowanych na terapię i wspieranie rozwoju podmiotowego. 

    Możliwości zatrudnienia absolwentów studiów

    Placówki edukacyjne, opiekuńczo-wychowawcze, resocjalizacyjne, rewalidacyjne, socjoterapeutyczne.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • COACHING, MYŚLENIE PROJEKTOWE I TUTORING W EDUKACJI - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja
    Uczelnie Warszawa - studia podyplomowe na kierunku Coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji
    Celem studiów jest rozwój kompetencji społecznych i profesjonalnych pozwalających zbudować warsztat dydaktyczny oraz wychowawczy służący integralnemu rozwojowi uczniów i wypracowaniu oraz realizacji zindywidualizowanej ścieżki ich rozwoju naukowego, osobistego oraz społecznego.  Studia poprzez zaznajomienie odbiorców z innowacyjnymi technikami nauczania i wspierania rozwoju dają możliwość wypracowania osobistej wizji nauczania opartej dodatkowo o wykorzystanie mocnych stron nauczyciela-wychowawcy. Poprzez stosowanie aktywnych form pracy uczestnicy będą mogli odnieść do praktyki dydaktycznej i wychowawczej poznane modele, techniki i narzędzia coachingowe, projektowe oraz tutorskie.  Służyć będzie temu także wiedza o współczesnych przemianach sytuacji egzystencjalnej i kulturowej człowieka.
    Najważniejsze cele szczegółowe studium:
    • Poznanie naukowych podstaw coachingu, myślenia projektowego oraz tutoringu w tym psychologicznych i filozoficznych podstaw coachingu i rozwoju kreatywności
    • Zapoznanie z różnymi modelami, narzędziami i technikami pracy coachingowej, projektowej oraz tutorskiej, w tym:
      • zaznajomienie z innowacyjnymi technikami tworzenia rozwiązań będących odpowiedzią na zidentyfikowane potrzeby i aspiracje wybranej społeczności (współpracowników, rodziców) lub grupy uczniów;
      • przećwiczenie praktycznych technik pracy z krótko- i długoterminowymi celami ucznia;
      • wypracowanie umiejętności definiowania i wyłaniania kluczowych, dla rozwoju przyszłej kariery ucznia, zestawu  kompetencji;
      • poznanie nowych sposobów komunikacji z partnerami nauczyciela, nawiązywania współpracy z grupą i tworzenia zasad pracy i współpracy;
      • przećwiczenie budowania indywidualnych strategii motywacyjnych dla uczniów;
      • kształtowanie umiejętności posługiwania się „kluczem do satysfakcji zawodowej” oraz „kluczem do relacji”.
    • Rozwinięcie kluczowych umiejętności coachingowych, projektowych i tutorskich niezbędnych w prowadzeniu samodzielnej praktyki dydaktycznej i wychowawczej

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • DIAGNOZA I TERAPIA DZIECKA Z ZABURZENIAMI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Ukończenie studiów podyplomowych zakłada:

    - zdobycie wiedzy z zakresu diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz kompetencje do prowadzenia zajęć metodą integracji sensorycznej:

    - nabycie kompetencji diagnostycznych w kierunku zaburzeń integracji sensorycznej oraz umiejętności skutecznego wsparcia dziecka i jego rodziny:

    - uzyskanie certyfikatu ukończenia I i II stopnia SI dającego możliwość diagnozowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej wydanego przez PSTiS oraz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez APS.

    Podstawą ukończenia studiów jest uczestniczenie w zajęciach, zdanie egzaminu teoretycznego i praktycznego, które odbywają się w trakcie trwania studiów oraz odbycie praktyk (również podczas trwania studiów) w  publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych, m. in.: w  przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych, z oddziałami integracyjnymi, specjalnych, w ośrodkach rehabilitacyjno–edukacyjno–wychowawczych, w ośrodkach wczesnego wspomagania.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ DLA NAUCZYCIELI POSIADAJĄCYCH KWALIFIKACJE Z ZAKRESU PEDAGOGIKI SPECJALNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w warunkach kształcenia ogólnodostępnego, integracyjnego i specjalnego.

    Kwalifikacje

    Program studiów jest opracowany zgodnie z obowiązującym standardem kształcenia przygotowującym do wykonywania zawodu nauczyciela pedagoga specjalnego.

    Aktualnie obowiązuje - Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ DLA NAUCZYCIELI PRZEDMIOTU/ZAJĘĆ NIEPOSIADAJĄCYCH KWALIFIKACJI Z ZAKRESU PEDAGOGIKI SPECJALNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w warunkach kształcenia ogólnodostępnego, integracyjnego i specjalnego.

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • EDUKACJA I TERAPIA OSÓB ZE SPEKTRUM AUTYZMU DLA NAUCZYCIELI POSIADAJĄCYCH KWALIFIKACJE Z ZAKRESU PEDAGOGIKI SPECJALNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań z zakresu edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu w warunkach kształcenia ogólnodostępnego, integracyjnego i specjalnego.

    Kwalifikacje

    Program studiów jest opracowany zgodnie z obowiązującym standardem kształcenia przygotowującym do wykonywania zawodu nauczyciela pedagoga specjalnego.

    Aktualnie obowiązuje - Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela.

    Szczegółowe kwalifikacje zostaną uzupełniona po zakończeniu prac nad Rozporządzeniem w zakresie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

    Absolwent studiów podyplomowych Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu prezentuje postawy humanistyczne: otwartości i dialogu, szacunku dla innych, wrażliwości na potrzeby człowieka – szczególnie z niepełnosprawnością i wymagającego pomocy.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • EDUKACJA I TERAPIA OSÓB ZE SPEKTRUM AUTYZMU DLA NAUCZYCIELI PRZEDMIOTU/ZAJĘĆ NIEPOSIADAJĄCYCH KWALIFIKACJI Z ZAKRESU PEDAGOGIKI SPECJALNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań z zakresu edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu w warunkach kształcenia ogólnodostępnego, integracyjnego i specjalnego.

    Kwalifikacje

    Program studiów jest opracowany zgodnie z obowiązującym standardem kształcenia przygotowującym do wykonywania zawodu nauczyciela pedagoga specjalnego…

    Aktualnie obowiązuje - Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela.

    Szczegółowe kwalifikacje zostaną uzupełniona po zakończeniu prac nad Rozporządzeniem w zakresie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

    Absolwent studiów podyplomowych Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu dla nauczycieli przedmiotu/zajęć nieposiadających kwalifikacji z zakresu pedagogiki specjalnej prezentuje postawy humanistyczne: otwartości i dialogu, szacunku dla innych, wrażliwości na potrzeby człowieka – szczególnie z niepełnosprawnością i wymagającego pomocy.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • EDUKACJA INTEGRACYJNA I WŁĄCZAJĄCA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia:

    Przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań z zakresu edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  (SPE) w warunkach kształcenia integracyjnego i ogólnodostępnego.

    Kwalifikacje:

    Zawód Pedagog specjalny (numer 235919 w kategorii 2359 Specjaliści nauczania i wychowania gdzie indziej niesklasyfikowani (Załącznik do rozporządzenia MNiPS z dnia 22.05.2013).

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • METODYKA I METODOLOGIA PRACY SOCJALNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Absolwenci studiów mogą znaleźć zatrudnienie:

    • jednostki administracji centralnej i samorządowej;
    • regionalne ośrodki polityki społecznej;
    • powiatowe centra pomocy rodzinie;
    • ośrodki pomocy społecznej;
    • centra usług społecznych;
    • domy pomocy społecznej;
    • ośrodki interwencji kryzysowej;
    • instytucje do spraw zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, w tym agencje zatrudnienia, powiatowe urzędy pracy;
    • placówki wsparcia osób niepełnosprawnych;
    • pozostałe ośrodki wsparcia: placówki dla osób w kryzysie bezdomności, placówki dla samotnych matek, ośrodki leczenia uzależnień dla osób z problemem alkoholowym, dla osób uzależnionych od narkotyków, placówki wsparcia dziennego dla osób chorujących psychicznie;
    • zakłady karne;
    • ośrodki dla uchodźców;
    • organizacje pozarządowe, w tym fundacje, stowarzyszenia, uniwersytety III wieku;
    • centra i kluby integracji społecznej;
    • szpitale;
    • placówki wychowawcze;
    • instytucje naukowe

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • NAUCZANIE ETYKI W SZKOLE - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Celem kształcenia jest przygotowanie słuchaczy do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej w zakresie przedmiotu Etyka. Obejmuje to niezbędną wiedzę merytoryczną, wiedzę dotyczącą dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) oraz wiedzę praktyczną (dydaktyczno-wychowawczą, konfrontująca nabytą wiedzę z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu z praktyką.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA DLA NAUCZYCIELI - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    Celem studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej jest przygotowanie Słuchaczy do prowadzenia zajęć w zakresie nauczanego przedmiotu, typu zajęć w pracy z osobami z nieprzystosowaniem społecznym i zagrożonych nieprzystosowaniem społecznym.

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA DLA PEDAGOGÓW SPECJALNYCH - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    Celem studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej jest przygotowanie Słuchaczy do prowadzenia zajęć resocjalizacyjnych, opiekuńczo-wychowawczych i profilaktycznych w zakresie eliminowania rozmiarów nieprzystosowania społecznego i zagrożenia nieprzystosowaniem społecznym.

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE I INTERWENCJA KRYZYSOWA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cele studiów:

    Przygotowanie słuchaczy do udzielania pomocy osobom doświadczającym problemów psychicznych związanych z kryzysami rozwojowymi (kryzysy małżeńskie, rodzinne, związane z trudnościami szkolnymi, kryzysy adolescencyjne,  wieku podeszłego i inne) lub z kryzysami sytuacyjnymi (doświadczenia traumatyczne, utrata i żałoba, próby samobójcze, kryzysy związane z chorobą psychiczną, somatyczną i inne).

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • PSYCHOLOGIA TRANSPORTU I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego wykonywania psychologicznych badań w zakresie psychologii transportu i nabycie umiejętności orzekania o predyspozycjach psychicznych niezbędnych do wykonywania określonych zadań osób prowadzących pojazdy, instruktorów, egzaminatorów, kierowców pojazdów uprzywilejowanych, kierowców naruszających zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • PSYCHOLOGICZNE WSPARCIE DZIECI I MŁODZIEŻY W KRYZYSIE - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Charakterystyka i uprawnienia studiów podyplomowych:

    Są to studia doskonalące. Celem proponowanych studiów jest umożliwienie absolwentom pedagogiki i psychologii nabycie kompetencji w dziedzinie wsparcia dzieci i młodzieży w kryzysie psychicznym. Rodzajów kryzysów w tym okresie rozwojowym jest równie wiele, jak i form wsparcia, wyposażenie w takie kompetencje kadry pedagogicznej i psychologów szkolnych stanowi niezbędny element prawidłowego funkcjonowania każdej placówki oświatowej.

    Cele studiów:

    Studia rozszerzają kompetencje psychologów i pedagogów do pracy z dziećmi i młodzieżą w kryzysie wynikającym zarówno z aktualnie realizowanego etapu rozwojowego, jaki pomocy w kryzysach sytuacyjnym, psychologicznym i wynikającym z deficytów w różnych obszarach funkcjonowania

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • REHABILITACJA WZROKU SŁABOWIDZĄCYCH - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia:

     

    Przygotowanie (wyposażenie w wiadomości i umiejętności) nauczycieli, wychowawców, pedagogów, optometrystów, ortoptystów oraz innych specjalistów do pracy z osobami słabowidzącymi w różnych grupach wiekowych w zakresie funkcjonalnej oceny widzenia, rozwijania, usprawniania i rehabilitacji wzroku.

    Kompetencje zawodowe absolwenta:

    Absolwent studiów potrafi przeprowadzić funkcjonalną ocenę widzenia osoby słabowidzącej i na jej podstawie opracować i zrealizować program rozwijania / usprawniania /rehabilitacji wzroku. Umie zastosować w praktyce terapeutycznej odpowiednie zasady, metody i formy terapii osób słabowidzących oraz samodzielnie wykonać, zaadaptować lub dobrać specjalistyczne środki dydaktyczne /rehabilitacyjne do realizacji określonych zadań programowych.

    Posiada podstawową wiedzę z zakresu psychologii osób słabowidzących niezbędną do efektywnej pracy edukacyjno-rehabilitacyjnej z tą grupą, m.in. rozumie wpływ niepełnosprawności wzroku na realizację zadań rozwojowych przypadających na kolejne fazy życia i jej implikacje praktyczne, zna wyniki badań naukowych dotyczących różnych aspektów zdrowia psychicznego osób słabowidzących oraz psychospołecznego funkcjonowania ich rodzin, zna specyfikę rozwoju procesów poznawczych u osób słabowidzących, potrafi przedstawić psychologiczne konsekwencje utraty wzroku u osób w różnym wieku.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • SOCJOTERAPIA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja
    Uczelnie Warszawa - studia podyplomowe na kierunku Socjoterapia
    Celem studiów jest psychologiczno-pedagogiczne przygotowanie słuchaczy do pracy metodą socjoterapii z dziećmi i młodzieżą, a w szczególności do:
    • uzyskanie kwalifikacji do pracy metodą socjoterapii z dziećmi i młodzieżą,
    • nabycie umiejętności pracy z grupą,
    • nabycie umiejętności organizowania oddziaływań o charakterze psychokorekcyjnym,
    • nabycie umiejętności projektowania oddziaływań z uwzględnieniem różnych form pomocy psychologicznej.
    Charakterystyka studiów:
    Zajęcia będą realizowane w formie wykładów, warsztatów oraz ćwiczeń - realizowane przez specjalistów z zakresu psychologii, socjologii, pedagogiki, certyfikowanych socjoterapeutów PTP oraz superwizorów socjoterapii PTP.
    Absolwenci studiów podyplomowych w zakresie Socjoterapii uzyskują kwalifikacje do:
    • prowadzenia diagnozy i zapotrzebowaia na wsparcie dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania, trudnościami adaptacyjnymi, niektórymi zaburzeniami emocjonalnymi;
    • prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych, psychoedukacyjnych z dziećmi i młodzieżą zagrożoną lub niedostosowaną społecznie, przejawiają trudności emocjonalne i zaburzenia w zachowaniu, które utrudniają im funkcjonowanie społeczne;
    • prowadzenia działań doradczych i kerekcyjnych wobec rodziców i innych dorosłych osób znaczących.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • STUDIA KWALIFIKACYJNE W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA PEDAGOGICZNEGO - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Studia mają charakter kwalifikacyjny, tzn. nadają kwalifikacje do pracy w szkołach i instytucjach podległych Ministerstwu Edukacji Narodowej na stanowisku nauczyciela, a szczególnie:

    • prowadzenia zajęć merytorycznych w polskim systemie edukacyjnym lub zajęć o charakterze opiekuńczo-wychowawczym (w świetlicy szkolnej, internacie) zgodnie ze swoim wykształceniem na poziomie wyższym,
    • realizacji treści programowych w różnorodnych formach dydaktycznych dostosowanych do potrzeb dzieci i młodzieży w wieku szkolnym,
    • współpracy z uczestnikami zajęć, ich środowiskiem rodzinnym oraz szerszym środowiskiem społecznym w realizacji zadań edukacyjnych,
    • podejmowania zadań edukacyjnych wykraczających poza zakres prowadzonych zajęć,
    • samodzielnego tworzenia i weryfikowania projektów własnych działań oraz podejmowania działań upowszechniających wzory dobrej praktyki pedagogicznej,
    • kierowania własnym rozwojem zawodowym i osobowym oraz podejmowania jego doskonalenia we współpracy z innymi pracownikami oświaty,
    • posługiwania się przepisami prawa dotyczącego systemu oświatowego

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • STUDIA KWALIFIKACYJNE W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA PEDAGOGICZNEGO DLA PSYCHOLOGÓW - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia:

     wykształcenie kompetentnych, twórczych i zaangażowanych psychologów działających w szkole i jej środowisku.

     Nabywane kwalifikacje:

     Przygotowanie pedagogiczne od wykonywania zawodu nauczyciela psychologa.

     Podstawy prawne kwalifikacji:

    Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela

    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli

    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • STUDIUM COACHINGU - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja
    Uczelnie Warszawa - studia podyplomowe na kierunku Studium coachingu
    Celem studiów doskonalących jest rozwój kompetencji społecznych i profesjonalnych pozwalających zbudować relację służącą osobistemu i zawodowemu rozwojowi klienta.  Podczas studiów dajemy możliwość wypracowania świadomości właściwego rozróżniania poszczególnych modeli, technik i narzędzi pracy coachingowej oraz  ich dobierania adekwatnie do potrzeb klienta. Poprzez stosowanie aktywnych form pracy uczestnicy będą mogli odnieść do praktyki poznane modele, techniki i narzędzia, osadzając je w całości procesu coachingowego.  Służyć będzie temu także wiedza o współczesnych przemianach sytuacji egzystencjalnej i kulturowej człowieka.
    Najważniejsze cele szczegółowe studium:
    • Poznanie naukowych podstaw coachingu, w tym psychologii coachingu
    • Zaznajomienie z kluczowymi specjalnościami coachingu, w tym coachingiem rozwoju osobistego, coachingiem kariery, coachingiem menedżerskim
    • Zapoznanie z różnymi modelami, narzędziami i technikami pracy coachingowej
    • Rozwinięcie kluczowych umiejętności coachingowych niezbędnych w prowadzeniu samodzielnej praktyki
    • Zbudowanie świadomości standardów etycznych koniecznych dla efektywnej pracy coacha i umiejętności zachowania się w sytuacjach dylematów etycznych.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • SURDOPEDAGOGIKA Z TERAPIĄ ZABURZEŃ SŁUCHU DLA NAUCZYCIELI - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami słuchu w warunkach kształcenia ogólnodostępnego, integracyjnego i specjalnego – etap edukacji zgodny z wcześniej zdobytymi kwalifikacjami pedagogicznymi

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • SURDOPEDAGOGIKA Z TERAPIĄ ZABURZEŃ SŁUCHU DLA PEDAGOGÓW SPECJALNYCH - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami słuchu w warunkach kształcenia ogólnodostępnego, integracyjnego i specjalnego – etap edukacji zgodny z wcześniej zdobytymi kwalifikacjami pedagogicznymi

    Dowiedz się więcej

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • TERAPIA PEDAGOGICZNA - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Planowany termin uruchomienia studiów: październik 2022 r, osoby zainteresowane prosimy o zarejestrowanie się w IRK i wysłanie pocztą tradycyjną kompletu dokumentów: podanie wygenerowane z IRK, kserokopia dyplomu (oryginał do wglądu w czasie zajęć stacjonarnych w APS) oraz potwierdzenie uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.

    Kwalifikacje i możliwości zatrudnienia absolwentów

    Studia dają pełne kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej. Absolwent jest przygotowany do pracy na stanowisku:

    1. nauczyciela zajęć specjalistycznych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz

    2. nauczyciela prowadzącego zajęcia specjalistyczne w przedszkolu, szkole i placówce (nauczyciel – specjalista terapii pedagogicznej), a w szczególności do prowadzenia

    • zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się,
    • zajęć wspomagających wychowawczą funkcję rodziny, zapobiegających zachowaniom dysfunkcyjnym uczniów oraz wspierających ich rozwój.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA I WSPARCIE RODZINY - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia:

    Przygotowanie kadr do pracy w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny- Nowym modelem Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny (WWR)

    Przygotowanie specjalisty WWR, który uzyska kompetencje i umiejętności w zakresie:

    • promowania rozwoju i uczenia się dziecka, kluczowej roli rodziny i środowiska w opiece, wychowaniu, edukacji, leczeniu i terapii,
    • zindywidualizowanego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny w ramach wielospecjalistycznego zespołu (wczesne rozpoznawanie potrzeb dziecka i rodziny oraz rozwiązywanie problemów zdrowia i funkcjonowania, warunkujących zaburzenia rozwojowe),
    • współpracy z rodziną i środowiskiem społeczno-wychowawczym we wspomaganiu rozwoju,
    • koordynowania prac w zakresie oceny funkcjonalnej i planowania pracy z dzieckiem, jego rodziną i środowiskiem,
    • realizacji zadań w sposób kompleksowy, skoordynowany w środowisku dziecka i rodziny zgodnie ze standardami WWR,
    • koordynacji działań podmiotów międzyresortowych, w celu zsynchronizowana opieki, wsparcia i dostępności,
    • optymalizowania włączenia dziecka i rodziny do lokalnej społeczności, transdyscyplinarnej pracy zespołowej prowadzonej w środowisku.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

  • ZARZĄDZANIE W SYSTEMIE OŚWIATY - STUDIA PODYPLOMOWE

    Rekrutacja

    Cel kształcenia

    Uzyskanie kwalifikacji i kompetencji niezbędnych do objęcia stanowisk kierowniczych w szkołach i placówkach oraz kompetencji kierowniczych na stanowiskach w administracji rządowej i samorządowej obsługujących system oświaty.

    Kwalifikacje

    Wymagania kwalifikacyjne kadry kierowniczej szkół i placówek oraz uzyskanie dodatkowych kompetencji niezbędnych zarówno dla  indywidualnego rozwoju zawodowego, jak i rozwoju instytucji.

    Dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (1)

Ula Ocena odpowiedz

Ja długo nosiłam się z zamiarem podjęcia podyplomówki i było warto podjąć ryzyko ;) Obecnie już jestem absolwentką kierunku praca z dziećmi sprawiającymi trudności wychowawcze na WSKZ. Studia w całości online, można uczyć się kiedy się chce, co było dla mnie najważniejsze, bo z malutkim dzieckiem nie dałabym rady nigdzie dojeżdżać ;) Teraz moja kolezanka zaczęła u nich logopedie i tez jest bardzo zadowolona ;)