Studia na kierunku coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2023/2024 |
Forma studiów | zjazdy |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku lub specjalności coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji - studia podyplomowe możesz podjąć na 1 uczelni publicznej | coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji - studia podyplomowe - uczelnie >
Adresatami studiów są wszyscy absolwenci szkół wyższych, którzy są zainteresowani poszerzeniem swoje wiedzy oraz zdobyciem nowych kwalifikacji zawodowych w zakresie coachingu. Celem studiów jest zaznajomienie słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania oraz przygotowanie ich do pracy z uczniami i podopiecznymi.
W rekrutacji na kierunek coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji przeważnie może wziąć udział każdy, kto ukończyć studia co najmniej I stopnia. Przeważnie nie jest wymagana konkretna wiedza, jedynie chęć do nauki i rozwoju. Liczba miejsc w grupie może być ograniczona, a o akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogram rekrutacji. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Kierunek coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji realizowany jest w trybie niestacjonarnym. Studenci mogą uczestniczyć w ćwiczeniach, podczas których trenują umiejętności praktyczne oraz wykładach, na których zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną. Często biorą udział także w zajęciach projektowych i mogą szkolić swoje umiejętności współpracy. Wśród kadry wykładowczej znajdują się zazwyczaj wykwalifikowani pracownicy dydaktyczni uczelni oraz specjaliści, którzy mają doświadczenie w coachingu czy tutoringu. Słuchacze mają także możliwość wymiany doświadczeń i poglądów z innymi uczestnikami studiów. Postępy w nauce mogą być weryfikowane za pomocą zaliczeń i egzaminów z poszczególnych przedmiotów. Studia mogą się kończyć obroną samodzielnie przygotowanej pracy dyplomowej. Do oceny może się liczyć także aktywny udział w zajęciach.
Studia na kierunku coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Studenci kierunku coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji zdobywają szeroką wiedzę, dzięki której mogą się rozwijać zawodowo. Mogą zapoznać się teoretycznymi podstawami coachingu oraz dowiedzieć się, jak wygląda ten proces. Uczestniczą także często w zajęciach z kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów. Słuchacze mogą szlifować swój warsztat nauczyciela oraz poznać nowe metody przekazywania wiedzy i wspierania uczniów w nauce. Mają również możliwość rozwinięcia umiejętności myślenia projektowego. Mogą się dowiedzieć, czym jest coaching motywacyjny i jak go zastosować w praktyce.
Zagadnienia, które mogą się pojawić w programie coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji to m.in.:
Studia na kierunku coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci kierunku coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji mają wiele możliwości rozwoju kariery. Mają wiedzę niezbędną do prowadzenia procesu coachingowego wśród różnych klientów i uczniów. Mogą motywować innych do działania i pomagać im w realizacji wyznaczonych celów. Absolwenci mogą także spróbować swoich sił w prowadzeniu własnej działalności edukacyjnej. Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom mają możliwość lepszego kierowania własnym życiem i karierą zawodową.
Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku coaching, myślenie projektowe i tutoring w edukacji to m.in.:
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia