• SOCJOLOGIA

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne niestacjonarne online
    typ studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister licencjat magister

    Kierunek Socjologia w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji realizowany jest na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych. Celem kształcenia jest uzyskanie wszechstronnej wiedzy, będącej efektem połączenia kilku niezbędnych dyscyplin, wśród których znajdują się: socjologia, nauki o polityce, nauki o mediach, komunikacja społeczna i zarządzanie. Socjologia w WSPA w Lublinie to poznanie społecznych reguł i zrozumienie konkretnych sposobów postępowania ludzi.

    Studia na kierunku Socjologia w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji dzielą się na wiele specjalności. Na pierwszym stopniu są to: Kryminologia, Psychosocjologia biznesu, Marketing w handlu i usługach, Kreowanie wizerunku osób i organizacji. Drugi stopień oferuje specjalności: Marketing w biznesie, Psychosocjologia rozwoju osobistego i coaching menedżerski, Informatyczna analiza danych badawczych, Projektowanie i trendy, Innowacyjne zarządzanie firmą. Każda realizowana specjalność ma na celu rozwinięcie konkretnych umiejętności, a także nakierować na konkretne ścieżki kariery zawodowej.

    • Specjalność Kryminologia zakłada zaznajomienie z dziedzinami problematyki przestępczości, metod jej kontrolowania i zapobiegania jej. Studenci uczą się profilować sylwetki sprawców i ofiar, wyjaśniać przyczyny, sprowadzające ludzi na drogę przestępstwa, czy też analizować różne formy przestępczości.
    • Specjalność Psychosocjologia biznesu zakłada uzyskanie wiedzy z obszaru psychospołecznych uwarunkowań zachowań konsumenckich, nowoczesnego zarządzania, sposobów oddziaływania, marketingu, uwarunkowań sukcesu własnej działalności. Studenci uczą się zarządzać ludźmi pochodzących z różnych kręgów kulturowych i poznają sztukę negocjacji.
    • Specjalność Marketing w handlu i usługach to poznanie zasad budowania skutecznych strategii marketingowych. Studenci uczą się najważniejszych dziedzin, jakimi są: efektywne komunikowanie z otoczeniem oraz nowoczesna komunikacja marketingowa.
    • Specjalność Kreowanie wizerunku osób i organizacji to nauka w zakresie kreowania wizerunku osób i organizacji. Studenci poznają techniki nowoczesnego zarządzania wizerunkiem, kreatywnego marketingu, czy też analizowania potrzeb indywidualnych i społecznych.
    • Specjalność Marketing w biznesie to nauka podejmowania trafniejszych decyzji rynkowych, na fundamencie znajomości wyjaśniania ludzkich zachowań na rynkach dóbr i usług. Studenci poznają trendy i techniki marketingowe, wykorzystywane między innymi w marketingu kryzysowym i politycznym.
    • Specjalność Psychosocjologia rozwoju osobistego i coaching menedżerski największy nacisk kładzie na rozwinięcie kompetencji i umiejętności w zakresie rozwoju potencjału ludzkiego. Na zajęciach studenci poznają psychospołeczne aspekty funkcjonowania jednostek i zbiorowości społecznych, metody motywacji i formy wspomagania rozwoju osobistego.
    • Specjalność Informatyczna analiza danych badawczych zakłada zdobycie umiejętności projektowania oraz wykorzystania zagadnień społeczno-biznesowych w rozwiązaniach informatycznych. Studenci uczą się analizować dane, testować oprogramowanie, projektować nowe funkcjonalności, zarządzać systemami informatycznymi oraz wdrażać nowe rozwiązania.
    • Specjalność Projektowanie i trendy zakłada zdobycie dogłębnej wiedzy z obszaru rozpoznawania, badania i analizy potrzeb różnorodnych grup społecznych. Specjalność prowadzi do wykształcenia specjalistów z zakresu projektowania i określania przyszłych trendów.
    • Specjalność Innowacyjne zarządzanie firmą to specjalność dla tych, którzy chcieliby pełnić rolę menedżerów w różnego rodzaju organizacjach. Specjalność zakłada poznanie nowoczesnych zasad kierowania zespołami i pełnienia roli lidera.

    dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Marketing, reklama i social media
    • Kryminologia

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Badania społeczne i rynkowe
    • Coaching grupowy i zespołowy

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Marketing, reklama i social media
    • Kryminologia

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Badania społeczne i rynkowe
    • Coaching grupowy i zespołowy

    Studia I stopnia online

    • Marketing, reklama i social media
    • Kryminologia

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Opinie (1)

szwejk Ocena odpowiedz

Socjologia to bardzo złożona i obszerna dziedzina. Dlatego jest taka ciekawa. W studiach w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie podoba mi się to, że każdy student ma możliwość organizacji konferencji naukowych oraz realizacji własnych badań naukowych. Już od samego początku nauki możemy wejść w ten ciekawy świat i być jego istotną częścią


STACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia:


NIESTACJONARNE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia:


ONLINE


Studia I stopnia:

Studia II stopnia: