• E-COMMERCE Stopień: II REKRUTACJA

    E-commerce to obszar działalności przedsiębiorstw, który wciąż zyskuje na znaczeniu, gdyż stanowi potencjalne źródło generowania przychodów zarówno dla przedsiębiorstw internetowych, jak i dla tych, które traktują handel elektroniczny jako dodatkowy kanał dystrybucji produktów.

    Celem studiów jest dostarczenie studentom wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia działań handlowych w Internecie oraz wykorzystania mediów społecznościowych zgodnie z oczekiwaniami stawianymi przedsiębiorstwom w dobie gospodarki elektronicznej. Studenci nabędą także wiedzę dotyczącą warunków, sposobów i zasad prowadzenia działalności biznesowej na rynkach krajowych i międzynarodowych.

    Studia mają na celu nabycie przez studentów wiedzy oraz kompetencji w zakresie:

    • Modeli wykorzystania Internetu w działalności handlowej i promocyjnej przedsiębiorstw w środowisku wielokulturowym,
    • Zarządzania projektami e-commerce i w mediach społecznościowych oraz skutecznego i efektywnego ich wdrażania,
    • Tworzenia rozwiązań informatycznych dla działalności e-commerce,
    • Finansowania projektów e-commerce,
    • Analizowania danych na potrzeby e-commerce,
    • Zaangażowania konsumentów w kształtowaniu elektronicznych kanałów sprzedaży,
    • Przygotowania kampanii promocyjnych z wykorzystaniem Google Ads (przygotowanie pod certyfikat Google AdWords),
    • Pomiaru skuteczności działań e-commerce z wykorzystaniem Google Analytics,
    • Prowadzenia działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
    • Znajomości aspektów prawno-finansowych w przestrzeni wirtualnej.

    Czytaj dalejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

     


    Studia II stopnia

     

    Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna jest posiadanie dyplomu studiów wyższych z tytułem zawodowym.  

    Dowiedz się więcej

Opinie (0)


STACJONARNE


Studia II stopnia: