Nadrzędnym celem jest zapewnienie wysokiego standardu kształcenia na poziomie inżynierskim, dzięki któremu każdy absolwent studiów pierwszego stopnia kierunku Automatyka i Robotyka uzyska wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne pozwalające na sprostanie oczekiwaniom współczesnej gospodarki opartej na wiedzy oraz umożliwiające kontynuowanie nauki na II stopniu studiów technicznych.
Cel ogólny łączy się ze Strategią i Misją Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie do roku 2020 zapewniając przygotowanie światłych i świadomych swej roli w Polsce, Europie i świecie elit intelektualnych, zdolnych przyjąć i podjąć w przyszłości zadania kształtowania postaw patriotyzmu, humanizmu i tolerancji. W sposób szczególny cel wiąże się z celem szczegółowym 1.2.1 strategii: Realizacja programu „Aktywny Student” oraz z celami szczegółowymi 3.1.1.a Wdrożenie Krajowych Ram Kwalifikacji.
Jednocześnie cel ogólny kształcenia na kierunku Automatyka i Robotyka łączy się ze strategią rozwoju Polski do roku 2030, Kluczowy projekt II.4 podpunkt e: Uzupełnienie kształcenia na poziomie wyższym o współpracę z sektorem gospodarki w dwóch wymiarach: dopasowania oferty uczelni do rynku pracy oraz zwiększenia liczby studentów i doktorantów na studiach przyrodniczych, ścisłych i technicznych.
Zwiń
|
|
Podstawą kwalifiakcji na studia II stopnia na kierunku Automatyka i Robotyka jest ocena na dyplomie oraz średnia ze studiów I stopnia.
Cel ogólny
Nadrzędnym celem jest zapewnienie wysokiego standardu kształcenia inżyniera elektryka, dzięki któremu każdy absolwent uzyska wiedzę, umiejętności i kompetencje pozwalające na sprostanie oczekiwaniom współczesnej gospodarki opartej na wiedzy oraz umożliwiające kontynuowanie nauki na II stopniu studiów technicznych.
Cel ogólny łączy się ze Strategią i Misją Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie do roku 2020 zapewniając przygotowanie światłych i świadomych swej roli w Polsce, Europie i świecie elit intelektualnych, zdolnych przyjąć i podjąć w przyszłości zadania kształtowania postaw patriotyzmu, humanizmu i tolerancji. W sposób szczególny cel wiąże się z celem szczegółowym 1.2.1 Strategii: Realizacja programu „Aktywny Student” oraz z celami szczegółowymi 3.1.1.a Wdrożenie Krajowych Ram Kwalifikacji.
Jednocześnie łączy się ze strategią rozwoju Polski do roku 2030, Kluczowy projekt II.4 podpunkt e: Uzupełnienie kształcenia na poziomie wyższym o współpracę z sektorem gospodarki w dwóch wymiarach: dopasowania oferty uczelni do rynku pracy oraz zwiększenia liczby studentów i doktorantów na studiach przyrodniczych i ścisłych oraz inżynieryjnych.
Zwiń
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia II stopnia niestacjonarne
|
|
Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia na kierunku Elektrotechnika jest ocena na dyplomie oraz średnia ocen uzyskanych w trakcie studiów I stopnia.
Zwiń
|
|
Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia jest posiadanie dyplomu studiów I stopnia.
Studia I stopnia:
Studia II stopnia: