Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów

Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów

Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Customer experience- zarządzanie doświadczeniami klientów to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy i umiejętności menedżerskich, niezbędnych do budowania strategii, procesów i narzędzi skupionych na satysfakcji klientów. Oznacza to, że osoby wybierające tę ścieżkę studiowania zaznajamiają się z prowadzeniem badań dotyczących zachowania konsumentów, opracowywaniem ekspertyz na temat zachowań finansowych, poruszaniem się po najnowszych trendach rynkowych oraz nowoczesną obsługą klienta.

Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: trendom rynkowym i konsumenckim, psychologii w zarządzaniu, zarządzaniu projektami, metodom badania satysfakcji klienta, procesom i standardom w obsłudze klienta, nowym technologiom w zarządzaniu doświadczeniem klienta.

Absolwenci Customer experiecne- zarządzania doświadczeniami klientów posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie na takich stanowiskach jak: specjalista do spraw obsługi klienta, doradca klienta, project management office specialist, customer success manager.

 

Uczelnie, gdzie Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)