Marketing online – B2B i B2C - studia podyplomowe w Łodzi

Marketing online – B2B i B2C - studia podyplomowe w Łodzi

Marketing online – B2B i B2C - studia podyplomowe w Łodzi
Dodaj do ulubionych

Marketing online – B2B i B2C - studia podyplomowe w Łodzi

Studia na kierunku marketing online – B2B i B2C to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie online.

Marketing online – B2B i B2C to studia podyplomowe w Łodzi, które skupiają się na przekazaniu słuchaczom rozwiązań i najnowszych trendów w zakresie marketingu.

Studia prowadzone są przez doświadczonych ekspertów z wieloletnią praktyką w branży. W trakcie zajęć korzystają ze sprawdzonych technik nauczania – m.in. studium przypadku.

Zobacz, na jakich uczelniach w Łodzi jest kierunek marketing online - b2b i b2c - studia podyplomowe

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Jakie są wymagania na studia podyplomowe na kierunku marketing online – B2B i B2C w Łodzi

Studia w Łodzi na kierunku marketing online – B2B i B2C kierowane są do osób będących specjalistami marketingu, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę z zakresu najnowszych trendów oraz działań w segmencie B2B oraz B2C.

To także idealny wybór dla kandydatów, którzy rozwijają swoją markę osobistą lub firmową, dla menedżerów, kadry zarządzającej czy osób związanych ze sprzedażą oraz zarządzaniem zasobami ludzkimi.

Aby zostać zakwalifikowanym na studia, należy dostarczyć dyplom ukończenia uczelni wyższej dowolnego stopnia.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING ONLINE – B2B I B2C?

Studia na kierunku marketing online – B2B i B2C prowadzone są online poprzez platformę MS Teams. Uczestnicy spotykają się z wykładowcami w czasie rzeczywistym w weekendy. Harmonogram jest ustalany przed rozpoczęciem roku akademickiego.

Program kształcenia został przygotowany przez ekspertów z doświadczeniem w branży. Dzięki temu treści programowe odpowiadają zapotrzebowaniu rynku pracy oraz pracodawców.

W siatce godzin uwzględniono przedmioty z zakresu persony w marketingu, UX bez tajemnic, projektowania graficznego i typografii czy skutecznego SEO. Studenci w ramach seminarium wykonują zadanie – projekt, którego celem jest weryfikacja nabytej wiedzy oraz umiejętności.

 

Typ i tryb studiów

Studia na kierunku marketing online – B2B i B2C, możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci studiów na kierunku marketing online – B2B i B2C wykazują się znajomością najnowszych trendów w marketingu. Potrafią wykorzystywać najlepsze aspekty z digital marketingu.

W ramach licznych zajęć uczestnicy zdobywają praktyczną, zróżnicowaną oraz aktualną wiedzę w zakresie technik zastosowania Internetu w marketingu. Treści programowe skupiają się głównie na nowościach, jakie panują wśród mediów elektronicznych.

Poza tym dowiadują się także, jak wykonywać projekt i wdrażać swoją autorską kampanię reklamową, internetowy serwis produktowy czy firmowy. Absolwenci potrafią pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach. Znają także specyfikę zachowań konsumentów.

Bloki tematyczne w siatce zajęć skupiają się także na podstawowych kwestiach związanych z marketingiem online oraz zarządzaniem promocją w Internecie. Przekazują słuchaczom umiejętności, dzięki którym potrafią analizować strony internetowe oraz wdrażać zakładane zmiany.

Absolwent zna zaawansowane metody oraz narzędzia e-marketingu, techniki targetowania w różnych programach.

 

Ile trwają studia na kierunku marketing online – b2b i b2c

Studia na kierunku marketing online – B2B i B2C, trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

Jaka praca po studiach na kierunku marketing online – b2b i b2c

Po ukończeniu kształcenia na tym kierunku absolwenci wyróżniają się umiejętnościami w zakresie planowania i realizowania kampanii reklamowych online, tworzenia strategii sprzedaży internetowej oraz zarządzania platformami społecznościowymi, aby promować produkty czy usługi.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing online – B2B i B2C

  • menedżerowie e-marketingu,
  • specjaliści e-commerce,
  • kierownicy projektu w obszarze online,
  • działy PR, HR i IT.

Studia na kierunku marketing online – B2B i B2C obejmują szerokie zagadnienia w zakresie marketingu oraz sprzedaży online. Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom absolwenci mogą podjąć pracę w roli menedżera marketingu internetowego, specjalisty w dziale e-commerce czy rozpocząć własny biznes internetowy.

Komentarze (0)