Praca Regionalny Kierownik ds. Aktywacji Konsumenckich Białystok, podlaskie; Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Lublin, lubelskie; Olsztyn, warmińsko-mazurskie; Warszawa, mazowieckie

Praca Regionalny Kierownik ds. Aktywacji Konsumenckich Białystok, podlaskie; Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Lublin, lubelskie; Olsztyn, warmińsko-mazurskie; Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Regionalny Kierownik ds. Aktywacji Konsumenckich

Miejsce: Białystok, podlaskie; Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Lublin, lubelskie; Olsztyn, warmińsko-mazurskie; Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • aktywny udział w rozwoju aktywności konsumenckich w powierzonym regionie
  • zarządzanie lokalnym budżetem marketingowym i narzędziami promocyjnymi
  • motywowanie, wspieranie i rozwój podległego zespołu Koordynatorów ds. Aktywacji Konsumenckich oraz ich zespołów
  • nadzór nad realizacją i osiąganie celów ilościowych i jakościowych
  • rekrutacja i szkolenie kandydatów do podległych zespołów
  • kontrola parametrów sprzedażowych i marketingowych według obowiązujących kryteriów

Wymagania

  • masz doświadczenie w zarządzaniu pracą rozproszonego zespołu
  • atutem będzie doświadczenie na stanowiskach związanych z aktywacją konsumencką w dziale sprzedaży i/lub marketingu
  • masz w sobie gen przedsiębiorcy i strategiczne podejście do działania, planujesz długofalowo i sprawnie realizujesz plany
  • potrafisz budować partnerskie relacje ze współpracownikami z innych działów i agencjami pośredniczącymi
  • poszukujesz nowych rozwiązań, generujesz innowacyjne pomysły i przejmujesz inicjatywę, by wdrożyć je w życie
  • jesteś aktywnym kierowcą – posiadasz prawo jazdy kat B.
  • widzisz atuty pracy w systemie wtorek-sobota
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office
  • posługujesz się językiem angielskim (to dla nas dodatkowy atut)

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia (umowa na zastępstwo)
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • system bonusowy promujący najlepsze osiągnięcia
  • wsparcie i możliwość wymiany doświadczeń ze współpracownikami na podobnych stanowiskach
  • pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas

Komentarze (0)